lubos550 píše:Dnes som mal moznost vyskusat KIA RIO IV s rovnakym motorom, ako moje sucasne auto KIA RIO III. Takze prve dojmy z RIA IV su asi tieto:
-Zadne brzdy su aj v najvyssej vybave bubnove
DanBlack píše:Mno, ja nevidim bubny vzadu jako minus - pokud to neni tezke auto nebo hardcore sportak prijdou mi jako lepsi reseni...mensi citlivost na znecisteni, jednodussi konstrukce parkovaci brzdy, mensi opotrebeni (tolik nereznou), etc.
melonsvk píše:No neviem, ja som zatial na 1.0 T-GDI vela chvaly necital. Navyse ma takmer najvyssiu spotrebu zo vsetkych litrovych motorov, vid. http://www.auto.cz/test-opel-astra-1-0- ... vlastnosti . V Riu to bude mozno na okresky fajn, ale do Ceeda by som to teda nechcel.
Ale aj tak by som asi radsej na primestsky provoz volil 1.4 atmosferu, reci typu je to pri obiehani lenive, od toho tam je ta paka v strede, sup tam za tri a letim.
Ale ak si niekto mysli, ze s turbom staci obiehat aj bez preradenia, tak to potom tato diskusia nema ziadny zmysel.
DanBlack píše:A také si málokdo uvědomuje, že těch 62kW je až v 6tisících otáčkách...a max krouťák okolo 4 tisíc.
Všichni jsou zblblý podtáčením a "zátahem vocpodu, woe".![]()
Takže když chci svižnou jízdu kašlu na rádce řazení a točím to klidně až na 5 tisíc. (zahřátý auto, nééé hned od parkoviště!)
lubos550 píše:Kto vie, ako by vyzeralo auto, ktoreho vodic by radil ciste len podla "poradcu radenia".
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé