Keď som sa rozhodoval medzi GT a GT-line, tak som bol síce naklonený stále viac ku GT, no GT-line bola stále v hre. Mal som však tieto požiadavky:
Elektrické sedadlá a JBL sú v jednom packu(premium pack), takže to muselo byť na GT-line. Vrátane toho sú aj 18" kolesá, čo je pre mňa len výhoda (je to tvrdšie, to mi nevadí).
Safety pack sa v M23 priplácal v oboch, v MY24 je v oboch štandard.
GT pre MY24 je teda za 32490€ a GT-line s touto výbavou je za 29690+1490 (premium pack) = 31180 € (rozdiel 1310€) , pričom GT-line sedačky sú (podľa mňa) výrazne horšie ako GT. Teda ak chcem do GT-line sedačky ako v GT (len biele prešívanie), čo sa v MY23 ani nedalo, no v MY24 to je, tak + 790€, to sme na 31970€, teda 520€rozdiel.
Za týchto 520€ dostane človek lepší podvozok (tvrdší, tuhší), výrazne lepší zvuk (ktorý niekoho môže otravovať) a podľa mňa aj o dosť lepšie nastavený automat a samozrejme vyšší výkon a lepšie brzdy.
GT-line dáva zmysel ak chce človek manuál alebo nižšiu spotrebu, prípadne základ GT-line a nepožaduje elektrické sedačky, prípadne JBL, kedy GT-line s manuálom vyjde o rovných 5000€ lacnejšie.
Ak však človek chce aj DCT, už je to len 2800€.
Aj tak si ale myslím, že väčšinu ľudí odradí práve ten motor, resp. jeho spotreba. Treba však povedať, že ak človek jazdí normálne, je tam rozdiel 1-1,5l