Stránka 1 z 2

Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 05.01.2021 19:35
od torrent
Zdravím, předně se omlouvám jestli se to už někdy řešilo, ale vyplatí se tento přechod? Má to smysl? Kromě toho, že budu v novém autě. Díky všem

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 05.01.2021 20:13
od zulyk
tgdi je dobry motor, ale ostal by som pri atmosfere bez GPF ;)

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 05.01.2021 21:43
od torrent
Tak ten filtr není zase tak náročný jako třeba u nafty ne? Nebo ne?

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 05.01.2021 23:03
od zulyk
nie je tak narocny, ale je proste tam

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 05:00
od torrent
Ja vim, ale bude tam i za dva, tri porad. Takze az bych kupoval auto za nekolik let tak bych se mu stejne nevyhnul. Mam prave nabidku na nove auto za dobre penize, tak prave o zmene uvazuji. Stejne jsem auto chtel prodavat jeste pred koncem zaruky.

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 12:27
od Mirse
Já jsem před necelým rokem stál před stejnou volbou, pak jsem to risknul a zatím (jen to nezakřiknout) vůbec nelituju, s jízdními vlastnostmi jsem moc spokojený, spotřeba takřka stejná a je to přeci jen novější vybavenější auto. Ceeda II jsem měl ve výbavě Exclusive + Navi, teď výbavu TOP a asi se to nedá srovnávat, samozřejmě ve prospěch toho nového :thu:
PS: po zkušenostech s některými příspěvky zdůrazňuji, že popisuji jen a jen své dojmy !!!

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 16:24
od lopo1
Tak nové je furt nové vždy sa daný model posúva niekde inde ci už výbavou alebo jazdnými vlastnosťami 1.4 je za mňa v pohode motor akurát je citlivejší na spotrebu resp na ťažkú nohu vodiča hold ako každý turbo motor co sa týka GPF neriešim neviem o ňom ak jazdí človek normálne dlhé trasy a nie len mesto nemá sa tomu co štát najbližších min. 150 tis. Km

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 17:20
od torrent
Tak nakonec mám zamluvený 1,5 TGDI tj. s novým motorem, za stejné peníze jako 1,4. Tak snad nebudu zklamaný

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 17:22
od Anulu
Já bych doporučil zůstat u Ceeda II, protože je designově hezčí auto. Design Petera Schreyera nová generace bohužel nepřekonala. Motor 1,6 GDI ten výkon taky má, jen se musí vytočit a při předjíždění podřadit až na 3. stupeň. Spotřebu mají +- stejnou. Takže doporučuji počkat a našetřený peníze vrazit když už do III. generace, tak jedině do Proceeda. Ten je ze současné rodiny Ceedů nejhezčí.

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 17:33
od torrent
Tak Ceeda nekupuji předně kvůli vzhledu, vzhled je jedno z posledních věcí co na novém autě řeším. To, že výkony jsou podobné je mi jasné, nicméně jsem si z druhého auta nějak zvykl na turbo. A také Ceeda chci znovu kvůli místu. Do toho auta se hodně vejde a za mě je to takové "obyčejné" rodinné auto, které moc neprovokuje.

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 17:43
od zulyk
torrent píše:Tak nakonec mám zamluvený 1,5 TGDI tj. s novým motorem, za stejné peníze jako 1,4. Tak snad nebudu zklamaný

je to bez MHEV?

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 17:46
od Mikk
Jestli se to vyplatí, nebo jestli to má smysl? Záleží na tobě, pokud máš možnost dobře koupit, tak proč ne? Pokud se týká výkonu motoru, tak létat s 1.4. asi nebudeš ale svezení je určitě svižné, a to díky turbu. Vnější vzhled auta je za mě velice pěkný a povedený, interiérem se :kia: určitě posunula hodně vpřed a předčila i některé Evropské vozy. Co musím pochválit je to, že ponechala manuální na ovládání klimatizace :thu: . Dnešní doba (celo)displejová v některých vozech není nejšťastnější :no: Infotainment ve voze je za mě přehledný a uživatelsky jednoduchý, mám nejnovější aktualizaci a jsem s ní naprosto spokojen! Je líbivější a a praktičtější...no až na ty zvuky přírody :?
Co se týká DPF, tak o něm nevím a ani nepřemýšlím, za 5 nebo 10 let přibude v autech povinně(EU) zase něco nového a budeme říkat, jak jsme rádi že to tam nemáme. Myslím že několik let tě nemusí DPF trápit, dnes firmy DPF čistí už za přijatelný peníz..., věřím, že za pár let cena ještě klesne a tato služba se stane naprosto běžnou. Pamatuji, jak turbo v autě bylo boží dopuštění, co to stojí, počkej až se ti to po...,zlatá atmosféra, atd...Dnes naprosto běžná věc repase turbodmychadla.
Před ceedem jsem měl atmosférický 2.0l a říkal jsem si jak jsem rád, :thu: že nemám DPF ale vlastně proč?? když dnes je to naprosto běžná věc...

Pokud chceš obměnit a auto se ti líbí a máš peníze a nenasekáš si dluhy, tak do toho jdi a udělej si radost :lol:

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 20:04
od torrent
Ne dluhy si opravdu neudělám. :D Beru to na firmu s odpočtem DPH navíc relaticně za dobré peníze odkoupí současného Ceeda, takže ani moc doplácet nebudu.

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 06.01.2021 22:06
od Mikk
S těma dluhama jsem si samozřejmě dělal legraci. Tak teď není o čem, podmínky máš fajn a nová :kia: bude taky fajn :lol:

Re: Ceed MY2017 1,6 GDi > Ceed 1,4 T-Gdi

PříspěvekNapsal: 18.03.2021 19:56
od kremilek10
Premyslim, ze prodam CEE'Da nez mi skonci tovarni zaruka a poridim noveho (jeste zvazuji Hyundai 1,5i CVVT 81 kW i30 kombika)
Dostal jsem nabidku na CEED kombika v edici SPIN na litrovy motor (400 tisic) a 1,5 T-GDI a výkonem 160k (440 tisic)

Neresil jste nekdo podobny problem ? Nemate nejake poznatky co doporucit :) ?

@torrent co tvoje 1.5 ? Muzes napsat nejake zkusenosti s motorem ?