Stránka 1 z 1
JD - CD rozdíl

Napsal:
03.01.2020 08:21
od PetrNo
díky za přijetí, procházel jsem forum ale nějak rychle jsem nenašel.. může mi někdo napsat jaký je rozdíl (pro uživatele) mezi JD a CD verzí? chápu že je to facelift - jinak stejná výbava, motor... jen JD je o 10 procent levnější (podobný nájezd). má smysl si připlácet za CD?
co jsem našel - jd nemá "kontolu ventilků"?
Re: JD - CD rozdíl

Napsal:
03.01.2020 08:39
od Berka
Jedná se o dvě různé generace aut, kde je rozdíl snad úplně ve všem. Od svezení s novou generací, bych nad tou starší vůbec neuvažoval.
Re: JD - CD rozdíl

Napsal:
03.01.2020 12:58
od mv12
Je to přesně jak píší kolegové. CD je obecně určitě lepší volba. Nějaké drobné nevýhody se ale také najdou a záleží, co od toho auta potřebuješ, co chceš za motor atd. Každopádně, abych uvažoval o JD musel by být cenový rozdíl (při podobných autech) větší... 10% mi přijde dost málo. Co se týká snímačů tlaku, JD má senzory na tlak v pneu od podzimu 2014 tj. modelového roku 2015. Předtím jen pár aut na přání. Osobně jsem rád, že je nemám

Re: JD - CD rozdíl

Napsal:
03.01.2020 14:19
od Berka
Když jsem tehdy kupoval ceeda JD byl jsem rád, že jsem stihnul ještě verzi bez snímačů kol. Dnes je v meganu mám a jsem zase rád že tam jsou. Nevím jak to máte v nových JD, ale zde mi ukazují po rozjetí přesný konkrétní tlak v pneu, takže vím které kolo potřebuje přesně dohustit nebo naopak vyfouknout. Celkem na to během jízdy občas koukám a byl jsem překvapen, jak hodně vlivem jízdy narůstá tlak v kole. A na okruhu to byl teprve mazec. Nikdy bych neřekl jaký to je rozdíl.
Re: JD - CD rozdíl

Napsal:
03.01.2020 14:29
od melonsvk
Ja mam na Optime nafukane gumy na 2.5 a pri obycajnej dialnicnej jazde to stupa na 2.8. Verim ze pri ostrej jazde v zakrutach kludne cez 3. Ako zo zaujimavosti je fajn si to pozriet, ale asi by mi to nechybalo.