Stránka 1 z 2

ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 26.12.2016 07:21
od kvtrend
PROČETL JSEM FORUM, GOOGLIL A PŘESTO NENAŠEL ODPOVĚĎ. KIA CEED SW 1.4 BENZIN NA LPG. Rok 2010. Najeto 170K. Začalo to před pár měsíci že nešlo nastartovat auto a občas to házelo chybu motoru. Hlavní projev je ten že nejde nastartovat A NEBO nastartuješ ale OTÁČKOMĚR NULA ANI SE nepohne. Chcípnu tedy auto, počkám nastartuji a bud je vše ok nebo otáčkoměr nula, prošlápnu plyn do plnejch a bud se pohne do normálu a nebo jakoby nechtěl jít přes nějaký limit, skoro jako nouzák, protože nemá výkon. Už jsem s tím i jezdil když mi otáčkoměr neukazoval a auto je línější ale jede. A ted nově normálně mi i za jízdy chcípnul otáčkoměr. Prostě jedete, najednou nic ale jedu dál. A taky nově chcípne auto na volnoběh. Chyba motoru občas svítí občas zhasne. Vylučovací metoudou už jsem opravil vyměnil Svíčky, olej, tankuju 100oktan, nová baterka, nová řídící jednotka lpg, nové lpg vstřiky, nová čidlo teploty motoru. V nádrži filtr původní ale uplně čistý. Na diagnostice jsem nebyl nejbližší dealer jsou podvodníci...Co to může být...Jsem bezradný :-((( ČIDLO OTÁČEK? Jiné čidlo???

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 26.12.2016 08:24
od TatkaSmoula
Zdravim
neco mi to pripomina viewtopic.php?f=17&t=6534 Akorat mne u toho vypadku predchazi dve skubnuti a pak uz to jde raz na raz. Posledni zavada co byla vyctena z motoru je chyba snimace polohy klikoveho hridele. Fakt je, ze by to mohlo byt i tim, dle vsemoznych kousku a naznaku v ruzne literature na netu k jinym autum ten snimac ridi i zapalovani a od toho se bere i signal pro otackomer.

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 26.12.2016 13:18
od Mirse
Skoro to vypadá na problém motorů s obsahem 1.4 - nevzpomínám, že bych tu někde četl o podobných problémech s 1.6 GDI, nebo se mýlím ?

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 27.12.2016 15:57
od mv12
Sice nevím, jak by to souviselo s otáčkoměrem, ale nemáš náhodou přeskočený rozvodový řetěz? Je tu na to myslím několik témat a u 1.4 z r. 2010 by to mohlo hrozit...
třeba tohle téma: viewtopic.php?f=22&t=4030&start=135#p109995

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 30.12.2016 01:52
od kvtrend
Přečetl jsem i diskuzi o řetězu...a na doporučení se ted objednal na výměnu...sada stojí 7000 plus práce v servise...takže mám počítat 11000. Podobnost s přeskočením tam je...Když se motor ted zahřeje na 90 trošku škubne auto a zvadne otáčkoměl ale jede to dál...tak uvidíme.

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 08.01.2017 19:42
od kvtrend
ROZVODY HOTOVÉ...PŘESKOČENÝ ŘETĚZ NEBYL...STÁLO TO 10TISÍC ALE PO ZAHŘÁTÍ NA NĚJAKÝCH 70-80 STUPNU AUTO PŘI JÍZDĚ CUKNE A SPADNE OTÁČKOMĚR DO MRTVA...Jinak pokud to chcípnu, nejde chvilku nastartovat, počkám natočím, pořádně prošlápnu plyn a otáčkoměr naskočí...od toho okamžiku šlape.

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 08.01.2017 20:05
od TatkaSmoula
kvtrend píše:ROZVODY HOTOVÉ...PŘESKOČENÝ ŘETĚZ NEBYL...STÁLO TO 10TISÍC ALE PO ZAHŘÁTÍ NA NĚJAKÝCH 70-80 STUPNU AUTO PŘI JÍZDĚ CUKNE A SPADNE OTÁČKOMĚR DO MRTVA...Jinak pokud to chcípnu, nejde chvilku nastartovat, počkám natočím, pořádně prošlápnu plyn a otáčkoměr naskočí...od toho okamžiku šlape.


Tak jeste snimac polohy klikoveho hridele. Ten ma primou souvislost s otackomerem a s dalsimi vecmi kolem motoru a vykonu.
Ja zatim na nove projeveni zavady cekam a cekam a cekam a cekam. Zatim jezdi jak dabel. :x

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 08.01.2017 20:41
od kvtrend
Blbej dotaz ale zeptám se...jde zakoupit tohle čidlo vyzkoušet a případně vrátit když to nebude ono??? je poměrně drahé a už mě to stálo dost..

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 09.01.2017 08:39
od TatkaSmoula
Clovece, to nemam paru. Ale zase proti vymene rozvodu to musi byt za par supu.

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 09.01.2017 11:30
od Stefi
:? Zajdi si přímo do :kia: a tam to vědí, já jej měnil v záruce,tak jsem podepsal jen papíry, cenu jsem nekontroloval, auto již mělo pět let a asi 102000 km, uhádal jsem to jako součást motoru a tak to servis uznal a bylo i náhradní auto. Jinak u mne nešlo nastartovat teplé, když to ochladlo tak to naskočilo, diagnostika svítila, ale jestli šel otáčkoměr to jsem nesledoval, jezdím podle sluchu a pocitu když to motoru svědčí :shock: :roll: https://www.zbozi.cz/vyrobek/snimac-ota ... 1-953-564/

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 09.01.2017 17:27
od kvtrend
Aha, to já jsem našel mnohem dražší kolem 2000. To bych mohl zvládnout vyměnit sám ale vůbec netuším zda ho najdu. A je nahoře nebo musím lízt pod auto?

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 20.01.2020 09:19
od miro748745
Ahojte,
mam presne popisovany problem na Kia Ceed 11/2010 benzin 92kw. Ako ste to vyriesili? Po zohriati motora auto 2x cukne a padnu otacky ale motor ide dalej. Kym je motor teply je problem nastartovat. Opakuje sa to dookola po zahriati motora...
Diky moc

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 04.02.2020 17:37
od miro748745
V mojom pripade to vyriesila vymena Snimac polohy klukovaho hriadela...

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 06.05.2020 11:32
od pm88
Ahoj,

měl jsem obdobný problém - KIA Cee´d SW 1.4CVVT r.v. 2013 + LPG. Nepravidelně, ale velmi často auto déle točilo při startu ohřátého motoru. Po nastartování svítila kontrolka ESC a nefungoval otáčkoměr. Při jízdě navíc auto občas cukalo. Po vypnutí motoru, vytažení klíčku a opětovném nastartování bylo vše OK.

Řešil jsem to asi 2 měsíce a nakonec mohu potvrdit to, co tady už několikrát padlo, tedy závada snímače otáček klikového hřídele. Snímač stál cca 2 000 Kč a po výměně (srpen 2019) se zatím problém neobjevil.

Re: ZÁVADA OTÁČKOMĚR A ŠPATNÝ START

PříspěvekNapsal: 15.05.2020 07:35
od zebo
mam presne rovnaky rocnik aj motor, zasiel som do servisu, odovzdanie auta do servisu a opatovne prevzatie cca 3 hodky, cidlo ulozenia hriadela+robota cca 25 ojro, nie je o com.
Minuly rok november