Stále to chápeme každý ináč
Ja nehovorím o pokusoch, ja hovorím o normálnom každodennom jazdení ... teda že ja nebudem jazdiť len vtedy keď bude vonku +-15 C. To je to o čom píšem že to neovplyvním ... teda kým nie som nejaký fanatik
Keď overím pomocou GPS že mám ojazdené pneu a teda prejdem menej km ako mi ukazuje palubný počítač, čo s tým urobím ? Kúpim nové pneu so správnym priemerom (kým sa nezjazdia na menší?) aby mi pár tisíc km ukazovalo správnu vzdialenosť. A potom ďalšie a potom ďalšie ? A znova, počítač počíta spotrebu s akou prejdenou vzdialenosťou ? Inou než tou čo mi ukáže ako prejdenú vzdialenosť ?
Takže reálne môžeš urobiť to meranie objemu kanistrom. Spolieham sa, áno možno naivne, že sú stojany kontrolované.
Tankovať kvalitné palivo ? A to je ktoré ? Koľko kontrol inšpekcie ukázalo aké sú niektoré "kvalitné" palivá nekvalitné ?
Netankovať po prvom cvaknutí pištole? OK. Beriem keď tam budeš tlačiť litre. Ale uškodí tomu keď tam pridám 0,2 l aby som to zaokrúhlil na celý liter ?
Ale keď reálne uvidím že na niektorej pumpe mám vždy zreteľne vyššiu spotrebu tak tam jednoducho prestanem chodiť aj bez skúšky kanistrom, aj bez toho aby som vedecky hľadal príčinu, dnes je výber viac ako veľký.
Preboha, veď to je auto, nie dieťa ? Má slúžiť mne, nie ja jemu ...