Stránka 1 z 2
Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
12.01.2015 21:34
od ja_lama
Ahoj,
jsem uz cca 3 mesice relativne spokojeny vlastnik kombiku, ale jedna vec mne trochu trapi od zacatku a to je razeni 1. nebo zpatecky. To ze zpatecka obcas nezapadne celkem chapu, ale aby se obcas stalo, ze dojedu na semafor, vyradim a kdyz chci zaradit, tak 1. tam nedam (vyslapnout spojku, neutral, zaradit), tak to me docela stve.
Rekl bych, ze po ujeti cca 2000km je to lepsi, ale stejne se mi to moc nelibi.
Je to nejaky neduh? Reklamovat? Tezko se to dokazuje. Proste by clovek musel popojizdet po Praze aby se to stalo, ale zas uz se to stalo vickrat a clovek si toho vsimne.
A potom takova malickost - prijde mi, ze je SW docela nachylne na bocni vitr. Originalni kola?
Petr
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 16:46
od KarelK
Počkej ještě tak 2000km a bude to OK.
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 20:19
od Šmoulič
Jo, souhlas, s časem se to řazení výrazně zlepšuje...

Na začátku jsem měl taky pocit, že to tam jde občas blbě a teď už je to mnohem lepší...

Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 20:29
od D3VL3R
Jednička ze začátku katastrofa, prostě nešla a nešla. Zpátečka sem tam, to bych neřešil. Po 4 000 už výrazně lepší, už jen opravdu vyjímka.
Občas, když parkuji a dám ručku, motor vypnutý, tak nejde dát zpátečka. Až odbrzdím, tak už jde. Divné

Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 22:03
od crui5er
Zatím se mi nestalo, že by mi jednička nešla vůbec zařadit. To co "ja_lama" popisuje, si dokážu představit snad jen u zpátečky. Větší starosti mi spíše děla přeřazení z jedničky na dvojku. V mrazivých dnech, kdy auto déle stojí to prostě nejde plynule a mám pocit, že kvalt tlačím přes nějaký kloub. Ani zvuková kulisa od páky není příjemná.
Obecně problém se zařazením zpátečky bych považoval za naprosto běžný. Zatím jsem neseděl v autě, kde by zpátečka vždy fungovala naprosto bezproblémově. Bude to dáno i tím, že většina převodovek nemá zpátečku synchronizovanou.
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 22:44
od Šmoulič
crui5er píše:Zatím se mi nestalo, že by mi jednička nešla vůbec zařadit. To co "ja_lama" popisuje, si dokážu představit snad jen u zpátečky. Větší starosti mi spíše děla přeřazení z jedničky na dvojku. V mrazivých dnech, kdy auto déle stojí to prostě nejde plynule a mám pocit, že kvalt tlačím přes nějaký kloub. Ani zvuková kulisa od páky není příjemná.
Obecně problém se zařazením zpátečky bych považoval za naprosto běžný. Zatím jsem neseděl v autě, kde by zpátečka vždy fungovala naprosto bezproblémově. Bude to dáno i tím, že většina převodovek nemá zpátečku synchronizovanou.
Pravda, pravda, z jedničky na dvojku pozoruju zdaleka největší "problém"... I když to samozřejmě není nic dramatickýho, jde to nejmíň snadno a lehce...
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 22:51
od ja_lama
Ok, pockam si teda jeste nejaky ten tisickilometr, ale abych rekl, tak je to pro mne trochu zklamani. Diky za odpovedi

Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
13.01.2015 23:44
od mv12
Já žádné problémy se řazením nepozoroval, ani když jsem měl jen pár km ujetých, ani teď. Jsem naopak s řazením max. spokojen. Vzpomínám si matně, že za tu dobu snad jen 1x či max. 2x nešla zasunout zpátečka, ale to je asi normální.
Spíš se mi moc nepozdává spojka...
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
14.01.2015 07:48
od syberius
Jo taky si matně vzpomínám, že jsem měl občas zásek při řazení. Teď už nevím jestli to byli z jedničky na dvojku, nebo z dvojky na trojku. Každopádně teď jde řazení krásně.
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
14.01.2015 10:18
od Žuky
Ked auto parkuje cez noc vonku v minusovych mrazoch (-17), tak niekedy rano sa stava aj mne, ze ide tazsie preradit z jednicky do dvojky. Mozno v takych mrazoch aj prevodovy olej trosicku z tuhne. Ale aj vo Forde pri vysokych mrazoch mi to slo tazsie preradit z 1 na 2.
Zalezi od konstrukcie prevodovky - jednotka a spiatocka zvycajne niesu synchrony. Cize ked sa postavy zub proti zubu, tak proste tu rychlost tam nezaradite. Treba vyslapnut spojku a znovu zaradit pozadovanu rychlost.
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
14.01.2015 17:02
od mv12
Mráz 17 stupnů můj Ceed bohužel ještě nezažil

, takže zatím neposoudím, jestli se náhodou řazení nezhorší mrazem...
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
14.01.2015 19:22
od dong
Me taky nesla zezacatku "vyndavat" 6. Vzdy, kdyz sem sjel z dalnice, tak sem mel problem podradit. Po par tisicich to zmizlo a ted radi OK.
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
14.01.2015 22:03
od spd001
u mna ziadne problemy so zaradenim ci vyradenim ci preradenim ktorejkolvek rychlosti.je to otazka synchronizacie a drviva vacsina automobilov nema synchron ani na 1-ke ani na R.Ono casom sa jemne obrusia ostre hrany od vyroby na kolesach a potom to ide vyrazne lahsie a ked nejde zaradit staci pustit brzdu(staci sa pohnut o 1cm na mieste) aby sa kolesa pootocili v prevodovke a uz zaradite bez problemov.Problem s preradovanim z 1 do 2 sme mali na Ivecu Daily ale to uz bol zoslahany synchron(xy km) na 2-ke a pri minusoch sa nedalo preradit vobec a nepomohla ani vymena oleja v prevodovke za redsi-synteticky
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
18.09.2019 21:27
od joskro1
Také mi zpátečka začala jít špatně , z trojky na dvojku to jde většinou obtížně.Někdy i jednička nejde dobře. Máte někdo nové zkušenosti?
(najeto 209tis. ,první majitel)
Re: Razeni u 1.6 GDI 2014

Napsal:
18.09.2019 21:40
od kaduz
já mam najeto 50t a řadím v pohodě. Zkus vyměnit převodový olej 200t je dost a jestli tam je ještě origiální olej, tak už to nebude ono
