Kontrola hladiny chladiacej kapaliny.

Dobrý, píšem asi už nie o radu len o vysvetlenie ako sa toto môže stať. Mám tu pár príspevkov ako som synovi spojazdnil zadretú firemnú Ceed výmenou motora a rok a mesiac si myslím že je znova na výmenu motor , včera ho doviezla odťahov-ka domov z diaľnice. Auto počas jazdy stratilo pomali výkon (on to riešil plyn dole) až nakoniec s pod kapoty dymy pary , motor zhasol a koniec. po otvorení kapoty z motora striekala para, motor totálne rozžeravený. Keďže po škoda favorit som presedlal na VW golf 4 atď až po B8 tak sa chcem opýtať.
Má toto auto kontrolu poklesu chladivá? Na dolievaciej nádrži som nenašiel žiadane sensor! VW hladina poklesne hneď vidíš na budíkoch doleješ alebo aspoň riešiš, na Kia sa nič nerozsvietilo.
Teplomer v normálnej polohe 90C skôr menej, syn povedal.
Žiaden check engine.
Jedna chyba P0117 ECT sensor - low input.Asi už nemal vodu.
Po vychladnutí motor točí akoby bez kompresie a nemá snahu ani len bafnut, s výfuku nič necítiť.
Riska na tyčke kontroly hladiny oleja až hore nad max, zmiešanina oleja a vody.
Myslim že je KO.
Ešte jedna vec, na VW stav hladiny oleja, olejnička oranžová znamená dolej olej , červená STOP zastav, tu je to ako???
Dakujem.
Ceed 1.6 CRDI 85KW DPF 2011.
Má toto auto kontrolu poklesu chladivá? Na dolievaciej nádrži som nenašiel žiadane sensor! VW hladina poklesne hneď vidíš na budíkoch doleješ alebo aspoň riešiš, na Kia sa nič nerozsvietilo.
Teplomer v normálnej polohe 90C skôr menej, syn povedal.
Žiaden check engine.
Jedna chyba P0117 ECT sensor - low input.Asi už nemal vodu.
Po vychladnutí motor točí akoby bez kompresie a nemá snahu ani len bafnut, s výfuku nič necítiť.
Riska na tyčke kontroly hladiny oleja až hore nad max, zmiešanina oleja a vody.
Myslim že je KO.
Ešte jedna vec, na VW stav hladiny oleja, olejnička oranžová znamená dolej olej , červená STOP zastav, tu je to ako???
Dakujem.
Ceed 1.6 CRDI 85KW DPF 2011.