
hermenet píše: Až to zjistím, tak dám vědět.
vladislav píše:Stačí si jen srovnat časy ve zrychlení z nuly na 100...Je tam dost rozdíl....
Cigi píše:Ano, stažení výkonu byl možná krok zpátky, ale jak jsem říkal - zase tak znatelné to není (a tohle je prostě subjektivní).
Jenda píše:@CigiCigi píše:Ano, stažení výkonu byl možná krok zpátky, ale jak jsem říkal - zase tak znatelné to není (a tohle je prostě subjektivní).
Promiň, nechci s tebou polemizoval, ale snížení výkomu z 80 na 66 kW je podstatně znatelné!Již se ti to snažili dokladovat jiní přede mnou. Vím o čem mluvím, jezdím s Daewoo Lanosem 1,5 - 63 kW a Kia ceed 80 kW a to je znatelný rozdíl. Věř tomu, ale když jsi spokojen s 66 kW, tak se nesnaž přesvědčit ostatní, že 66 rovná se 80 kW. Vyhovuje-li ti to, buď spokojen a užívej si jízdu s
.
nehnevaj sa na mna, ale toto je nezmysel. jazdil si vobec v tej 1.6 ?Cigi píše:předtím byl nulovej rozdíl mezi 1.4 a 1.6 benzínem a většina šla logicky po 1.4 - výkonostně na hranici 1.6 . Ale nyní je 1.4 tam, kam v podstatě patří - a ten, kdo nepotřebuje závodit, ale chce nižší spotřebu, sáhne po 1.4 . Ten, kdo má potřebu jezdit ve vysokých otáčkách a honit to co to dá bez ohledu na spotřebu, ať si jde do 1.6 ...
Cigi píše:... Ale dnes jak vidíte jde většina lidí u SW do 1.6 CVVT, zatímco dříve šli bez obav do 1.4 ... Rozumíš, jak jsem to myslel... Dřív byl rozdíl 13 kW => většina šla raději do levnější 1.4 ; dnes je rozdíl 27 kW a už více lidí přemýšlí o té 1.6 ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé