Tak po pár najetých kilometrů, kdy jsem si už zvykl na nějaké ty neduhy, které jsem zde vypisoval musím napsat, že zavírání dveří, které nutí člověka využit větší síly a s dveřma vysloveně bouchnout aby správně zacvakly mne začíná pomalu ale jisto jistě s*át. Další věcí, je že pokud si dozadu sednou další 3 lidi a do kufru se hodí bágly, auto si pořádně sedne ... vzhledem k tomu, že z 99% jezdím sám, nebo ve dvou + kola, tak tento fakt neberu jako negaci. Co mne však ale překvapilo je jak často musím stírat zadní okno v tomto šíleným počasí. U bývalého auta stačilo jet o něco rychleji a vzdušný vír za autem udělal svoje (prostě se ta voda na sklo nedostala). To platilo i v případě, že jsem za auto dal nosič na kolo, upevnil kolo ... mohlo v rámci cesty do Itálie chcát celou noc ale jak sem dorazil, kolo díky víru po dálnici bylo čisté ... u Ceed se obávám že první co bude až někam dorazím, že budu řešit kde kolo umeju
Pochvalu ovšem Ceed sklízí v rámci akcelerace, pokud potřebuji předjet menší kolonu, podřadím a auto v cukuletu reaguje a jede ... u Mondea, než se rozhejbala ta hmotnost, tak to byla radost. Velká spokojenost je i na poli LPG kdy dojezd na nádrž v rámci plynulé jízdy dělá cca 500 km, takže když přičtu nádrž v autě, je rádius překračující 1000km uspokojivý. ... jednoduše řečeno v rámci tankování LPG: v Trauči natankuju plnou, v Bratislavě dotankuju do plný ... to mi vyjde do Srbska za Subotici, znovu natankuju plnou, před Niší dotankuju do plné a další tankování můžu dělat až v Řecku před Soluní ... benzínek si jako 50litrová rezerva bude šplouchat v nádrži pro horší časy, kde pumpa nebude
