Cigi píše:.... A s novým modelem cee'dupřišla s několika věcmi, které mě osobně lákají zase více. Například... zadní diodová světla ...
Cee´d po faceliftu nemá zadní světla osazená LED diodami, jde jen o jejich imitaci


Cigi píše:.... A s novým modelem cee'dupřišla s několika věcmi, které mě osobně lákají zase více. Například... zadní diodová světla ...
snike píše:Cigi píše:.... A s novým modelem cee'dupřišla s několika věcmi, které mě osobně lákají zase více. Například... zadní diodová světla ...
Cee´d po faceliftu nemá zadní světla osazená LED diodami, jde jen o jejich imitaciSvítí tam stejné žárovky, které máme i my ve svých starších Cee´dech
snike píše:Hlavně si myslím, že pro Kiu neni český trh ten nejdůležitějšíJestli jim snížení výkonu přinese mnohonásobně více prodaných vozidel v Německu a dalších státech EU, kde je pojištění dle výkonu, než bude pokles prodeje v ČR a státech kde tomu tak neni ... pak to mohou s klidem nazvat krok, který se jim rozhodně vyplatil
vladislav píše:Oni už tam ty auta se sníženým výkonem prodávali od začátku..
snike píše:vladislav píše:Oni už tam ty auta se sníženým výkonem prodávali od začátku..
Když si dám vyhledat na jejich největším autobazarovém serveru Cee´dy s motorem 1,4 CVVT a rok výroby třeba 2007 až 2008... http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?v ... powerto=81 ... tak až na jedinou vyjímku, všechny mají výkon 80 kW
vladislav píše:snike píše:Hlavně si myslím, že pro Kiu neni český trh ten nejdůležitějšíJestli jim snížení výkonu přinese mnohonásobně více prodaných vozidel v Německu a dalších státech EU, kde je pojištění dle výkonu, než bude pokles prodeje v ČR a státech kde tomu tak neni ... pak to mohou s klidem nazvat krok, který se jim rozhodně vyplatil
Oni už tam ty auta se sníženým výkonem prodávali od začátku..V tom pojištení problém není..Já to vidím spíše v protěžování I30 v rámci koncernu proč tam ten výkon taky nesnížíli???..Vždyt i to Rio má ted tu 1,4l silnější..Vždyt i prodejci přiznávají,že ten výkon v šel na autě o hodně dolů i v normálním používáni auta...
Cigi píše:... A ono z pohledu ekonomiky je to i logickej tah ... předtím byl nulovej rozdíl mezi 1.4 a 1.6 benzínem a většina šla logicky po 1.4 - výkonostně na hranici 1.6. Ale nyní je 1.4 tam, kam v podstatě patří - a ten, kdo nepotřebuje závodit, ale chce nižší spotřebu, sáhne po 1.4. [...] Stejně vám řeknu, že valná většina lidí s tou 80-ti kW 1.4 jezdí do 4 tisíc otáček a toho výkonu 80 kW stejně nedosáhne. Místo toho se raději snaží vlézt pod 7 litrů na 100 kiláků... Ono jedna věc je brečet nad tím, že to má na papíře psaných 66 a né 80 kW, ale pak druhá věc je s tím jezdit v 6 tisících otáčkách a skutečně z toho ten výkon tahat...
hermenet píše:Cigi píše:... A ono z pohledu ekonomiky je to i logickej tah ... předtím byl nulovej rozdíl mezi 1.4 a 1.6 benzínem a většina šla logicky po 1.4 - výkonostně na hranici 1.6. Ale nyní je 1.4 tam, kam v podstatě patří - a ten, kdo nepotřebuje závodit, ale chce nižší spotřebu, sáhne po 1.4. [...] Stejně vám řeknu, že valná většina lidí s tou 80-ti kW 1.4 jezdí do 4 tisíc otáček a toho výkonu 80 kW stejně nedosáhne. Místo toho se raději snaží vlézt pod 7 litrů na 100 kiláků... Ono jedna věc je brečet nad tím, že to má na papíře psaných 66 a né 80 kW, ale pak druhá věc je s tím jezdit v 6 tisících otáčkách a skutečně z toho ten výkon tahat...
On ten rozdíl mezi starou 1.4 a 1.6 byl skoro přesně odpovídající kubatuře: vychází mi přibližně 57 W na ccm u staré 1.4ky a 58 W na ccm u 1.6ky (zaokouhluju na vstupu i na výstupu). Ta 66 kW je prostě přidušená - na 47 W/ccm. Ale je na druhou stranu pravda, že kdo chce závodit, tak si jistě koupí aspoň nějaký dvoulitr a nebude počítat kilovaty u takových "pionýrů", protože na silnicích se jaksi nejezdí podle kategorií, že. Mimochodem, já si těch 6 tisíc otáček vychutnám aspoň jednou denně (většinou teda na dvojku a trojku
), abych trochu spálil karbon.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé