Zdravím všechny. Mám takovou věc-vlastně dvě:
1/ objednal jsem se na protikorozní prohlídku, abych nepřišel o " záruku".
Když jsem tam přijel, tak mi sdělili, že je svolávačka na jakési pásy pod nádrž, buzde to trvat asi hodinu, ale musím se znova objednat. Když pominu, že mi to mohl říct už, když jsem se objednával na tuhle prohlídku, a nejel bych tam zbytečně, tak kdybych tam nejel vůbec, tak bych se to ani nedozvěděl???? To je košer jednání??prakticky jsem tak mohl jezdit rok, aniž bych se něco dozvěděl. Nebo jak to praktikují?
2/ trochu mi odskakuje palubka- zatím prachnepatrně. prý to bude být výměna celé palubovky. protože jezdím na norm. servis jinam- ne autoriz. servis Kia, razítka mám v pořádku, oni to akceptují, nicméně ted mi sdělil, že musím doložit FAKTURY z min. servisů, aby to mohlo jít přes záruku. Připadá mi, že jim je kulový po tom, co za to platím, a mělo by stačit potvrzení servisu, že provedli úkony předepsaného servisu, což stvrzují tím razítkem v servisce, ne???
Díky za názory, připadně hlavně kvalif. radu.
Zdenek