lopo1 píše:k stieracom asi tolko ze ich umiestnenie pod hranu kapoty je z dovodu aerodynamiky...a taketo riesenie uz pouzivaju prakticky vsetci servisnu polohu si vies nastavit ked vypnes motor ..... takze rano nemas problem.
Co sa tyka dutiny predpokladam ze je tam lebo takýto tvar je jednoduchsiee na vyrobu a nema zmysel robit extra objemnu nadrzku tie 3 ci 4 litre ktoré ma bohato stacia
Corolla ani predchádzajúci Civic nemajú servisnú polohu stieračov, Focus myslím tiež nie, rovnako ani Prius kde na aerodynamike a spotrebe zapracovali. Keď mi dávno kamarát vravel, že na jeho i30ke mu tá servisná poloha najviac vadí tak som nechápal, veď stierače nemením tak často
. Teraz mám ceed a je to vec čo mi na tom aute najviac vadí. Garáž nemám, parkujem na dvore a stačí dva tri dni neísť autom a mi napadá zo stromu u nás alebo z ulice uhličie a lístie. Buď riskujem, že si obijem kapotu stieračom keď sa to snažím odpratať alebo musím dať po každej jazde stierače do servisnej polohy. Čo znamená streknúť zbytočne pred jazdou aj po jazde. Určite sa dá aerodynamika aj inak riešiť, práve Prius by som bral ako referenciu.