opet dalsi paradox, jedu nad vsechny predepsany veci, olej se meni 1x rocne v autorizaku a k tomu 1x rocne ja u kamarada, v prumeru to vychazi najezd rocne na 15tkm = jedna napln tam je 7,5tkm a 6 mesicu, delam to i proto, ze si to auto chci nechat nez naklady prevysi jeho cenu, "Kia u gdicek doporucovala 10 tis co si vzpominam", nn tusim do nejakyho roku 2013-14 to bylo i dle hlav z centraly predepsano na 15tkm, pak lusknutim prstu a minimalizovanim nakladu to udelali na 30tkm nebo 1 rok co nastane drive, tak mam predepsany interval ja
za 4,5 roku jsem dolival destilku do chladice asi 2x a to odhadem pokazde 3dcl, za 2 roky to spadlo treba z 3/4 rysky na 1/4
olej taky nikdy dosud neubyl, jedine ted po posledni vymene v servisu 11/2019 jsem 3/2020 dolival asi 3dcl abych mel v 3/4 rysky, ale pres zimu jsem jel nekolik opravdu dlouhych tras 150km+ a treba 30km jsem z nich jel 5-6t ot., takze se dle myho proste tim spalil
jediny "problem" co na aute mam asi od 12 mesicu doted je, ze se mi jen pri vysokych teplotach venku a zahratem motoru stava to, ze pri opravdu prudkem kopci nebo plne nalozenem aute a mirnejsim kopci neco "chrasti" z podvozku, x krat jsem se to snazil nasimulovat v servisu, nikdy to tam nedelalo, pak jedu druhy den a hned to udela, nedokazu rict jestli to je motor, spojka, prevodovka, ci treba neco v tlumici vyfuku, zvuk je to jakoby si vzal kovovou nadobu a v ni lital bordel ktery narazi do sten, slysel to je opravdu hodne i kolem auta pri 2-3,5t ot. pak uz to prehlusi rev motoru...