klobi2664 píše:Jelikož mi nějaký zřejmě závistivec obtáhl auto zřejmě klíčem, byl jsem nucen si koupit korekční tužku. Po koupi jsem ale zjistil, že na obalu nějak chybí návod. Touto cestou bych chtěl poprosit o radu někoho kdo ji už využil jak se s tím zachází. díky
Tak rad v předchozích příspěvcích jsi získal dost. Já ještě něco k postupu. Já měl na kapotě dírku od kamínku. Ve Zlíně jsem si koupil opravný lak - dvě tuby se štětečkem. V jednom barva, v druhém lak. Radili mi kapkou barvy zatřít dírku a po zaschnutí převyšující barvu odříznout žiletkou. Poté nanést kapku laku a rovněž seříznout po zaschnutí. Připadal jsem si při tom jako Riccardo. Je to piplačka, dělal jsem to několikrát, protože tou žiletkou jsem poškozoval lak v okolí. Musí se to opravdu moc a moc jemně. Mám ale poznatek, že po přetření lakem se radikálně mění odstít opravné barvy, zvýrazní se metalíza a není to tak výrazné. Nicméně vidět to je. Po pořádném zaschnutí rozleštit, ale opatrně, protože ta barva je měká a brzy jde dolů. Ovšem domnívám se, že ta opravná tužka je spíš na "bodky" od kamínků. Nějaký větší škrábanec - to asi bude problém. Držím palce chirurgu.
Mirek28 píše:......... PROSÍM o radu všechny,čím rozleštit lak tak,aby se ty škrábance ztratili,naštěstí na blatníku to nikde není až na tu bílou barvu,ale jen srtržený ten horní lak.
Já to dělám obyčejnou leštící pastou, ale je fakt, že jsem zatím dělal jen drobnosti. Ale existují údajně v obchodech i speciální na rozlešťování. Já to ještě nescháněl, třeba poradí někdo jiný. Mě ta obyčejná zatím stačila. Dovedu si představit, co bys s tím kreténem, co ti to "vyšperkoval", udělal.
