Klinový remeň

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Klinový remeň

Příspěvekod michael19 » 26.02.2015 08:27

Zdravým, potrebujem radu, kúpil som pred mesiacom ceeda 1.4 benzín 2009 pred FL (104000 km) . Majiteľ mi povedal ze boli menené rozvody cca pred vyše rokom a ze mi este pošle o tom faktúry. No doteraz mi nič neposlal a ja si teraz nesom istý či boli menené alebo nie. Ako to teda viem pozrieť? Ako zistím napríklad ci bol menený klinový remeň? Ako to na ňom spoznám?
A teda ak ešte rozvody menené neboli, uz by potom trebalo ze?

Ďakujem za rady.
michael19 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: Klinový remeň

Příspěvekod Stefi » 26.02.2015 10:02

:? Když to dělal v :kia: servise, zisti si u něj v jakém servisu to dělal a zeptáš se přímo v servisu, tam to budou mít podle VIN-ka, nebo SPZ a informaci Ti poskytnou, jinak 1,4 by měla mít řetěz, tam byly nějaké opravy na záruku.....koukni trocu do fóra.Klinový řemen jestli je volný, nějak odraný, nebo popraskaný.....pak vyměnit, tato položka není až tak velká, tak se nevyplatí čekat, abys musel někde zůstat stát kvůli kliňáku 8-)
Stefi Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

6. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)