Montáž parkovací kamery a stmívacího zrcátka s monitorem

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Montáž parkovací kamery a stmívacího zrcátka s monitorem

Příspěvekod syberius » 09.09.2013 19:32

Zdravím
Chtěl bych si do svoji kie sw 2013 namontovat parkovací kameru a zrcátko ve kterém by se zobrazoval obraz z této kamery a které je zároveň i samostmívací.
Použil bych tuto kameru
http://www.aunika.com/Multimedia/OEM-pa ... ndai-Kia-1
a toto zrcátko
http://www.aunika.com/Multimedia/Monito ... yundai-Kia

Podle prodejce by mělo vše pasovat. Jen bych se chtěl zeptat, zda s tím nemá někdo zkušenost, jestli jsem vybral dobře, či na co si dát pozor a jaké problémy se můžou případně objevit.
Diky
Kia cee'd II sw 1.6 GDI exclusive
syberius Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

Kia cee'd SW II (2013)
0 km @ 0 l/100km

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: Montáž parkovací kamery a stmívacího zrcátka s monitorem

Příspěvekod syberius » 27.10.2013 12:05

Tak jsem se konečně odhodlal a objednal kameru a zrcátko. Zjistil jsem, ale že co tvrdil prodejce neni pravda. Výše zmíněné kamera a zrcátko nejsou s novou verzí kia cee'd sw kompatibilní. Demontoval jsem světlo spz a podle tvaru a rozměrů by měla pasovat kamera na hyundai elantra
http://www.aunika.com/Multimedia/OEM-pa ... ai-Elantra
a zrcátko
http://www.aunika.com/Multimedia/Monito ... Mitsubishi

Až vše dorazí tak poreferuji své zkušenosti.
syberius Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství