Důležité upozornění

:!: Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ :!:

Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579

Montáž neorig. autorádia na Kia ceed base

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Montáž neorig. autorádia na Kia ceed base

Příspěvekod Návštěvník » 16.11.2008 18:39

jak na montaž autoradia u kia ceed base,nejde vysunout záslepka otvoru pro autoradio.neporadil,by mi někdo,jak na to?jedna se o neoriginální autoradio.je možné někde sehnat vymezovací rameček?Otvor pro radio je širši.díky moc.
Návštěvník

km @ l/100km

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Radio na BASE

Příspěvekod Návštěvník » 28.11.2008 14:17

Tak to si budes muset bud zajet neka do servisu nebo sam zkusit sundat cely sloupek panelu, zaslepka je tam prisroubovana. Taky jsem to zkousel pacit,pak s tim zajel do kie a bez problemu to vymontovali. A raecek uz je taky k sehnani, uz tak 2 mesice.
Návštěvník

km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 28.11.2008 17:26

Tento problem s autoradiem mám už vyřešený,nakonec jsem skončil,také v servisu kia.Celá ta sranda mě přišla cirka na 1000kč.500kč,čtvrthodinová montáž a 500kč rámeček v hodnotě asi 50kč.Mají to dobře vymyšlené,aby vydělali.Na kolik to přišlo tebe?
Návštěvník

km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 05.12.2008 12:41

Vlastne asi jen na ten ramecek a ten nebyl od nich takze jen na 400,-. Menil jsem to hned druhy den,co jsem ho dovez, takze mi to nejak nepocitali v servisu.
Návštěvník

km @ l/100km

Příspěvekod greenca » 27.03.2009 23:16

tady najdeš co hledáš