Vymena zrcatka

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Vymena zrcatka

Příspěvekod u2964 » 30.11.2010 19:57

Tak se mi podarilo krupnout zrcatko u ridice, jenom sklo. Je vyhrivane, vedou k nemu dva draty. Nepodarilo se mi zjistit, jak jde zrcatko oddelit od tech dvou dratu, resp. kam se ony draty zapojuji. Poradite? Ceed 2010 s blinkrem v zrcatku.
Uživatelský avatar
u2964 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 16  Témata: 2
Registrován: 23.05.2010
Bydliště: Ústecký kraj  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
800 km @ 6.3 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Vymena zrcatka

Příspěvekod Beda » 01.12.2010 09:21

Jak je v automobilovem prumyslu zvykem, tak uz asi jentak nesezenes jen to sklo jako nahradni dil, ale asi cele zrcatko a to jeste v nenastrikanem zakladu. Jestli budes chtit ciste jen sklo, tak budes muset hledat na vrakovisti Kia viewtopic.php?f=172&t=319
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8342  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)