SUBWOOFER cee'd SW

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

SUBWOOFER cee'd SW

Příspěvekod greenca » 26.04.2008 20:36

Tak jsem se konečně pustil do stavby subwooferu a tady je výsledek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

hraje opravdu super :cool:
greenca Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Příspěvekod vladislav » 26.04.2008 20:52

@greenca
Vypadá to moc pěkně..na srazu nám to předvedeš v reálu... :-o :-o
vladislav Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1)

Příspěvekod greenca » 26.04.2008 21:00

vladislav píše:@greenca
Vypadá to moc pěkně..na srazu nám to předvedeš v reálu... :-o :-o

jj už se těším :drool:
greenca Neuvedeno
Přispěvatel fóra

Příspěvekod Beda » 26.04.2008 21:04

Parada ;)

Presunuto do vhodnejsi sekce :)
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Beda Muž
Administrátor