Keďže mne žiadny list od predajcu neprišiel, tak som sa tam zastavil a opýtal. Po obligátnych výhovorkách servisného technika, že prišiel z dovolenky a už už išiel písať pozvánky a majú toho veľa, sme sa dohodli na termíne prehliadky. Na dohodnutý termín som prišiel včas. Šéf servisákov odviezol auto do dielne kde skontroloval brzdový valec. Za asi 15-20min prišiel a oznámil mi zlú správu, že teda treba valec vymeniť, ale je tu ešte jeden problém - nemajú ho!
A zasa to obligátne: " no mrzí ma to, vedel som, že máte prísť, tak som to kontroloval a včera tam ešte bol (valček na sklade), no ale nie je!" Paráda, takto cvičiť so zákazníkom. Však čože, už mi pekne spievali, keď som auto kupoval
Tak sme si dohodli ďalší termín. Potom sa to už podarilo. Valček vymenili asi za 1 hodinku aj niečo. Podpísal som papier a šiel - rutina.
Doma som to skontroloval. Samozrejme pod valčekom nakvapkaná brzd. kvapalina (na posilňovači riadenia a konektore)
Tak som to poutieral a poumýval.
Klasika naše servisy. Zasa nesklamali.