Svítí kontrolka řízení emisí - chyba P2188

Zdravím, podobné téma jsem nenašel, takže zakládám nové a prosím o radu.
Rozsvítila se mi kontrolka řízení emisí (MIL). Auto jede normálně, žádné problémy nepozoruju, ale v pohodě to asi nebude...
Přes OBDII adaptér načtu chybu P2188 s popisem: System Too Rich at Idle bank 1.
Zkusil jsem jí přes ten adaptér smazat, ale po čase se to zase vrátilo. Mám pocit, že to způsobuje provoz na LPG (ale jistý si ani trochu nejsem). Po smazání chyby jsem vyjel pár nádrží pouze na benzín a byl klid, ale když jsem se pak zase vrátil na LPG, tak je po pár stech km závada zpět. Poprvé se kontrolka rozsvítila po najetí cca 500 km od revize LPG, je možné, že upravili mapy tak, že je teď směs příliš bohatá? Prd se v tom vyznám, tak mě prosím nekamenujte, pokud píšu blbosti.
Výměna vzduchového filtru nepomohla, a víc jednoduchých pokusů o odstranění závady příliš bohaté směsi ve stylu "urob si sám" mě nenapadá, takže se budu asi muset objednat do servisu. Ale záruku už nemám, takže se mi do toho moc nechce...
Pokud někdo tušíte co by to mohlo způsobovat, nebo jste měli podobný problém, tak budu vděčný za každou radu.
Motor 1.4 CVVT (r.v. 2013)
Najeto 135 000 km
Díky moc.
Odesláno z mého AC2003 pomocí Tapatalk
Rozsvítila se mi kontrolka řízení emisí (MIL). Auto jede normálně, žádné problémy nepozoruju, ale v pohodě to asi nebude...
Přes OBDII adaptér načtu chybu P2188 s popisem: System Too Rich at Idle bank 1.
Zkusil jsem jí přes ten adaptér smazat, ale po čase se to zase vrátilo. Mám pocit, že to způsobuje provoz na LPG (ale jistý si ani trochu nejsem). Po smazání chyby jsem vyjel pár nádrží pouze na benzín a byl klid, ale když jsem se pak zase vrátil na LPG, tak je po pár stech km závada zpět. Poprvé se kontrolka rozsvítila po najetí cca 500 km od revize LPG, je možné, že upravili mapy tak, že je teď směs příliš bohatá? Prd se v tom vyznám, tak mě prosím nekamenujte, pokud píšu blbosti.
Výměna vzduchového filtru nepomohla, a víc jednoduchých pokusů o odstranění závady příliš bohaté směsi ve stylu "urob si sám" mě nenapadá, takže se budu asi muset objednat do servisu. Ale záruku už nemám, takže se mi do toho moc nechce...

Pokud někdo tušíte co by to mohlo způsobovat, nebo jste měli podobný problém, tak budu vděčný za každou radu.
Motor 1.4 CVVT (r.v. 2013)
Najeto 135 000 km
Díky moc.
Odesláno z mého AC2003 pomocí Tapatalk