Zdravím, nikde jsem nenašel podobné téma tak jsem založil nové.
Mám takový problém, když na neutrál lehce vytočím motor do pásma 1500 až 2000 ot/m tak mi začnou otáčky kolísat (podobá se to tomu, jako když auto vytočíte do omezovače), ale když přidám více plynu tak se motor vytočí normálně do vyšších otáček a pak je průběh normální. Při jízdě, když mám kvalt a udržuju konstatní rychlost a mám otáčky mezi 1500 až 2000, tzn. mám jen lehce nohu na plynu, tak mi motor začne škubat. Dělá to na všechny kvalty. Začalo to zničeho nic. Nevím si s tím rady.
Měl jsem 2x připíchlou diagnostiku (ne KIA) a žádné chyby. Napadlo mě že by mohl být vadný TPS senzor a dávat v tom pásmu špatné hodnoty. Vyplatí se ho sundat a proměřit ohm metrem? Nemusí se při opětovném namontování kalibrovat? Jinak je na autě neoriginální sání (odstíněný konus) svedený k díře po mlhovce, ale to by snad neměl být problém.
Díky za všechny rady. Honza