Stránka 1 z 1

KIA Ceed - "zdechání motoru při podřazování, neutrálu

PříspěvekNapsal: 04.05.2009 07:42
od Návštěvník
Ahoj,

o vikendu nam pri do zahranici vypovedel sluzbu motor. Pri vysoke venkovni teplote, při sundání nohy z plynu ( při brždění, podřazovaní nebo při vyřazeni na neutrál) se začal motor "dusit" az uplne vyplnul. Po chvilce, kdyz jsme zkusili nastartovat, motor naskocil, auto se rozjelo a vse vypadalo v poradku. Pokud jsme pridavali plyn, auto jelo bez problemu, ale jakmile se opet vyradilo nebo sundala noha z plynu, motor opet vypnul.

Auto jsme tedy nechali dotahnout do servisu a tam zkontrolovat, podle pocitace je vse v poradku a auto jezdilo bez problemu.........

Chtel bych poprosit, neměl někdo podobný problem nebo nevite, cim by to mohlo byt zpusobeno?

Auto sice jezdi, ale chtel bych najit pricinu, nez jen cekat, kdy se bude problem opakovat.

Jedna se o Kia Ceed, benzinovy motor 1,4, najeto cca 33.000 km a do teto prihody naprosta spokojenost.

diky

PříspěvekNapsal: 04.05.2009 08:07
od Beda
Kolisaji pri vyrazeni otacky?

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 08:08
od Návštěvník
otacky nekolisaji..motor proste zhasne. Stalo se to ted poprve, teplomer venkovni teploty ukazoval cca 28 stupnu, neslo ani nastartovat. Kdyz jsme auto vecer za chladnejsiho pocasi vykladali z odtahovky a zkusili nastartovat, tak naskocil bez problemu.......

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 08:48
od Marek_Km
Moc tomu nerozumím, nebude v háji nějaké čidlo? Nechce se mi věřit, že by diagnostika nevyhodila chybu. Nebo špatný benzín třeba?

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 14:46
od Návštěvník
benzin jsme brali rano, nez jsme vyjeli, ale brali jsme na OMV a opravdu natural (kontoroloval jsem na dokladu, benzin me taky napadl ), takze tohle by melo byt v poradku.....u nekterych aut (ale jinych znacek) byval problem s nejakym cidlem, bohuzel vzdy se chyba cidla ukazala jen ve specifickych situacich (napr. v desti, pri vysoke teplote, atd. ... ), ale pocitac vzdy ukazoval vse v poradku.....v servisu mi porad tvrdi, ze je auto v poradku, ze jim pocitac nic nehlasi....

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 15:19
od Beda
Dost casto diagnostika hlasi pouze primo chyby a ne treba nejaky kolisani viz. priklad skubani 1.6CRDi, taky to nehlasila diagnostika, ale bylo to krasne cejtit a dalo se to i nasimulovat :!: Takze u tebe muze byt problem klidne v nejakem cidle, ktere bohuzel funguje, takze diagnostika nic nepozna, ale funguje spatne (lepe receno funguje v mezich ale nevhodne) :idea:

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 17:22
od slava
Připomíná mi to moje první auto. Škoda 120 LS. Rok výroby 1985, model 1986. Říkal jsem mu "Moje dělo". Šlapala jak hodiny a najednou zečala při povolení plynu chcípat. Když byla v otáčkách tak nic. Nastartovat taky šla. Kamoš automechanik okamžitě věděl o co jde. Elektromagnetický ventil. Vyměnil ho a bylo po problému. Jenže Škoda měla karburátor. A :kia: má vstřikování. Ale chlap(nebo i baba) od fochu by mohli vědět o co jde. Aspoň ti co mají práci jako koníčka. Držím palce ať na takového trefíš. Dej pak vědět, uvidíš, že to bude nějaká blbost!! :yes: :yes:

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 20:13
od Axel
jeste ti muze blbnout davkovani smesi - muzes mit moc chudou smes a nezapali se ti to...

ale to by ti mela zjistit diagnostika a ta pokud byla v pořádku, tak nevím...

PříspěvekNapsal: 05.05.2009 20:25
od Happy
- třeba ventil volnoběžných otáček?
- čidlo teploty chladící kapaliny?
- přidírání škrtící klapky?

PříspěvekNapsal: 06.05.2009 12:01
od Riccardo
Happy píše:- třeba ventil volnoběžných otáček?
- čidlo teploty chladící kapaliny?
- přidírání škrtící klapky?


Jo jo, tohle žádná diagnostika nezjistí a na startování a volnoběh to může mít velký vliv .... jenomže to by v tom servisu musel být někdo, kdo umí víc než najít diagnostickou zástrčku.