Dnes jsem najel asi 100 km po úpravě mrtvého chodu pedálu plynu a konečně jsem spokojen. Plynový pedál nezabírá již při prvním doteku s nohou, ale až po mírném stlačení cca 1 cm, takže při rozjezdech a přeřazování mi již nelítají otáčky tak nahoru a Ceed se chová, tak jako většina aut. Už mi ani nevadí, že spojka zabírá více nahoře. Přikládám obrázek pro ty, kteří si chtějí také nastavit plynový pedál. Vytáhl jsem závlačku, bovden posunul o jeden zoubek směrem ke klapce a závlačku zase vrátil.


Ještě uvažuji o seřízení volnoběhu dorazovým šroubkem na škrtící klapce. Volnoběžné otáčka mám podle otáčkoměru v pořádku 600 až 700, ale kdyby byly tak o 100 více, myslím, že by motor na volnoběh méně vibroval, což by rozvodovému řetězu jenom prospělo.
