Pokračovanie:
Asi po troch hodinách diagnostiky v maďarskom servise mi prijímací technik oznámil, že dospeli k názoru, že preskočila rozvodova reťaz.Potvrdilo to meranie kompresie, kde v treťom valci nebol skoro žiadny tlak.Následne mi oznámil, že síce mám vozidlo v záruke, ale reklamáciu mi neuznajú, nakoľko som povinné ročné prehliadky absolvoval v neautorizovanom servise.Opravia mi to jedine za hotovosť....

.To som odmietol a na vlastné náklady som musel na vozíku previesť auto späť na Slovensko do najbližšieho autorizovaného servisu,čo obnášalo cca 200 km.(stalo sa mi to ráno o 7:00 a doma som bol o 22:00)Našťastie na Slovensku mi záruku uznali a pustili sa do opravy.( Europske zákony si asi inak vykladajú na Slovensku a inak v Maďarsku.Samozrejme svoje práva som si naštudoval až na druhý deň.)Asi po týždni mi zavolal technik z Hyundaiu, že sa stretli ventily s piestmi a že momentalne testujú hlavu, aby to mohli po výmene súčiastok poskladať.Po ďaľšom týždni mi zavolal že poskladali.......ale...
Momentálne som ešte stále bez auta.Odniesla si to zrejme aj ojnica, nakoľko po naštartovaní sa z motora podľa slov technika ozval neskutočný klepot.
Objednali celý polomotor,ale momentálne ho nemajú na sklade.Bez auta som už dva týždne.Neviem či mám nárok na náhradné...nepýtal som sa radšej,určite by mi ho nedali len tak zadarmo.Som rád že sa mi to prihodilo ešte v záruke. Neprajem to nikomu
Ponaučenie? Asi fakt stojí za reč kontrola napnutia rozvodovej reťaze.
