A já to zkusím shrnout z pohledu uživatele

Upozornění na překročení rychlosti nemám, nehodnotím
Udržování v jízdním pruhu - vypínám při rozjetí. Vypnout to jde podržením tlačítka vlevo od volantu nebo tlačítkem na volantu. Je to otravná věc, která především ve městě pořád pípá, nebo hrabe do řízení. Pocit trochu jak ve vyjetých kolejích. Ono totiž v městském a příměstském provozu není reálně možné pořád jet tak, jak by bylo ideální. To je jednou kanál, jednou divně čáry, jednou by to znamenalo skoro couvat, aby člověk nepřejel čáru, jednou radši přejedu na postředek, protože se na chodníku někdo motá....
Vedení v jízdním pruhu je super hlavně na dálnici. Jen musí skutečně přicházet nějaký mikropohyb z rukou na volantu. Jinak řve. A už se mi stalo, že jsem volat držel a přitom se ozval.
Nouzové brzdění už mi asi párkrát zachránilo prdel - nebo nárazník, když jsem nečuměl. Ale umí taky dobře prudit, když jedeš na tempomat v celkem širokým jízdním pruhu a auto před Tebou třeba odbočuje, nebo přejíždí do jinýho pruhu. Fyzicky už máš dost místa na předjetí, ale dokud úplně nevyjede z pruhu, tak auto brzdí. Musíš ho přetlačit plynem. Taky se mi stalo, že autu nebylo úplně jasné, že je jiné auto zaparkované vedle silnice a začalo řvát.
Detekce únavy bere údaje z volantu. A když jedu někde v zahraničí po dálnici a kochám se a čumím všude kolem, tak to vyhodnotí jako únavu třeba po půlhodině jízdy. Ale jinak to vlastně moc otravný není.
Detekce překážek je hodně citlivá a nestalo se mi, že by něco přehlídla. Naopak řve kvůli každému stéblu trávy. Ale to je za mě lepší. Obvykle detekuje i obrubníky, ale ty u Xceedu moc řešit nemusím

A ještě bych zmínil asistent rozjezdu auta před Tebou. To je překvapivě fajn věc. Jemně cinkne, když se auta před Tebou rozjedou a Ty zůstaneš stát. A ony se zaručeně rozjedou přesně ve chvíli, kdy se otočíš, nebo skloníš.