tak dneska vyjádření z ohledně tovární záruky.
Toto mi napsali :
děkujeme za kontaktování infolinky Kia Czech.
K provedenému servisu bude nutné dohledat i daňový a zakázkový list, který bude řádně vyplněn (VIn kód vozidla, ujeté km, datum, výpis použitých materiálů a náplní vč.
jejich specifikací), které následně doložíte jako potrvzení o tom, že daná prohlídka byla řádně provedena.
V případě, že se na vozidle vyskytne nějaká vada, která budou mít souvislost s předepsanou údržbou (zpravidla vada na laku karoserie, motoru, emisním systému a další),
tak díky chybějícímu potvrzení následně výrobce neuzná záruční opravy, jelikož si nemůže ověřit pravdivost zápisu v servisní knize.
Hezký den.
první servis byl dělaný v Autocent, naštěstí mi obratem poslali fakturu o provedení kde jsou všechny potřebné údaje a to už úplně stačí pro plné uznání záruky. Autocent tedy asi pro lidi z okolí také super servis.
Takže jsem v klidu auto mám v plné tovární záruce