| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 

 
			
















 
				
			JonnY píše:myslim ze to je vcelku normalne.
pri inych autach to robit nemusi, pretoze vyfukove zvody mozu byt uplne inac umiestnene, ci lepsie odizolovane.
nerobil by som si starosti
 
			















 
				
					 
				
			 
			















 
				
					 
				
			
 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			Jaroslav Sladky píše:Tak jsem vytvořil na víko kapoty tepelnou izolaci.Ze zátěžového koberce jsem vytvořil nosný prvek pro odrazovou folii,která se dává za radiátory,takový ten alobal nalepený na slabém polys. a ten jsem nalepil na ten koberec pomocí silikonu,tím jsem vytvořil celek který jsem uchytil ke kapotě pomocí plastových úchytek do otvorů které jsou na kopatě již vytvořeny.Obvod jsem polepil hliníkovou páskou.Funkčnost jsem už vyzkoušel ,po delší jízdě cca.200km jsem osahal kapotu a ani není poznat že je pod ní motor.


 
			
















 
				
			 Ano kapota je po jízdě teplá ale ne zase tolik aby to čemukoli a hlavně laku vadilo. To že se z ní kouří je v případě nižší venkovní teploty normální ... ze mě se taky kouří když slezu po 30km z kola a je venku 5°C
 Ano kapota je po jízdě teplá ale ne zase tolik aby to čemukoli a hlavně laku vadilo. To že se z ní kouří je v případě nižší venkovní teploty normální ... ze mě se taky kouří když slezu po 30km z kola a je venku 5°C   , ale na smažení vajíček to ještě není . Navíc například v létě kdy na kapotu praží slunce jsou povrchové teploty laku mnohem a mnohem vyšší (tím že neudržíme na laku v létě ruku znamená že teplota může být 60-80°C) a také se nic neděje . Problém bych spíše viděl kdyby se lak např. prodce ohřál a pak prudce schladil ale teplo od motoru mu určitě nevadí a není potřeba dělat jakékoli úpravy.
 , ale na smažení vajíček to ještě není . Navíc například v létě kdy na kapotu praží slunce jsou povrchové teploty laku mnohem a mnohem vyšší (tím že neudržíme na laku v létě ruku znamená že teplota může být 60-80°C) a také se nic neděje . Problém bych spíše viděl kdyby se lak např. prodce ohřál a pak prudce schladil ale teplo od motoru mu určitě nevadí a není potřeba dělat jakékoli úpravy.
 
			


















 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			
















 
			
















 
				
			Mexican píše:to ze vam sa to nechce robit, resp vyrobca setril na izolacii nie je dovodom aby ste sa "dotykali" ludi co to urobia. Trochu sa tym uberie hluk, a povedzme si uprimne cim mensi rozdiel teplot tym lepsie - to snad chape kazdy clovek a akymi-takymi znalostami z fyziky. Teda ak je vonku -10 a kapota ma 50 stupnov je asi ine ako ked ma 30 stupnov.
 Já osobně motor do kabiny řidiče moc neslyším.Spíš jsou slyšet pneumatiky...Jen si myslím,že to je zbytečné..Tím se ovšem nikoho nechci ....dotknout co si tam tu izolaci dávají....Je každého věc co si tam dá,ale pokud je o tom diskuze tak je samozřejmě ,že budou kladné i záporné názory.To už je podstata každé diskuze...Takže můj názor na toto je ,že je to opravdu zbytečné...A druhý klidně může zase napsat opačný názor...
 Já osobně motor do kabiny řidiče moc neslyším.Spíš jsou slyšet pneumatiky...Jen si myslím,že to je zbytečné..Tím se ovšem nikoho nechci ....dotknout co si tam tu izolaci dávají....Je každého věc co si tam dá,ale pokud je o tom diskuze tak je samozřejmě ,že budou kladné i záporné názory.To už je podstata každé diskuze...Takže můj názor na toto je ,že je to opravdu zbytečné...A druhý klidně může zase napsat opačný názor...  
 
 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 
			
















 
				
			 ja by som na kapotu dal len klince (hrebiky) aby si tie macky rozmysleli chodit ku mne do solarka
  ja by som na kapotu dal len klince (hrebiky) aby si tie macky rozmysleli chodit ku mne do solarka  

 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
			

















 
			















Mexican píše:to ze vam sa to nechce robit, resp vyrobca setril na izolacii nie je dovodom aby ste sa "dotykali" ludi co to urobia. Trochu sa tym uberie hluk, a povedzme si uprimne cim mensi rozdiel teplot tym lepsie - to snad chape kazdy clovek a akymi-takymi znalostami z fyziky. Teda ak je vonku -10 a kapota ma 50 stupnov je asi ine ako ked ma 30 stupnov.


 
			
















Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé