Takže dobrý den přátelé,
navazuji na svůj předeslý příspěvek. Do Dolnisu jsem zaslal e-mailem dotaz, zda by se mi neujali, jelikož už nechci, jak jsem již psal jezdit do NH Car. Doslova obratem se mi na mobil ozval technik p. Šmíd s ujištěním, že budou potěšeni, když budu jezdit s autem k nim. (Má to svou logiku, ale také mohl konstatovat, že jsou již plný a ať jezdím tam, kde jsem auto koupil). Dokonce mi i slíbil nové krytky na střešní lišty. Už se mi podařilo totiž 3 ks potratit. A v NH Car mi na to řekli, že si je musím zaplatit. To jsou takové malé střípky do mozaiky a nakonec zapadne poslední kamínek a je rozhodnuto, že tento servis už tedy ne. A jak se to tu již mnohokrát psalo, je to jen v lidech. Věřím, že bude vše, co jsem tu psal o regulaci intenzity podsvícení přístrojů a displejů řešeno jako reklamace. V tomto duchu mám i příslib od p. Šmída. Jsem docela zvědav na přístup a chování lidí z Dolnisu jelikož jsem zde na fóru na ně četl víceméně jen samou chválu.
Kosťa