Zdravím,nemáte někdo kontakt na někoho z oddělení péče o zákazníky,nebo tak něco?

.... Dnes jsem psal toto ohledně čalounění ..
Dobrý den.
Jako poslední možnost řešení reklamace Vám zasílám tento email s přiloženými fotografiemi pro posouzení.
Vlastním od konce června vůz Kia cee´d SW (nyní najeto 6000km) zakoupený v Litoměřicích Od začátku mám problémy s kvalitou zpracování interiéru.Jsem již 2x po výměně přístrojové desky kvůli boulím a puchýřům (faktury na fotu přikládám) Má trpělivost došla,když mi zamítli mou prosbu o další reklamaci,kterou jsem si přál již v létě(čalounění dveří). Totiž ihned při první reklamaci přístrojovky jsem upozorňoval ser.technika na flek a odlišný odstín čalounění dveří u řidiče.Bylo mi oznámeno,že by taková reklamace ASI neprošla.Po druhé výměně přístrojovky kvůli velké bouli nad středovým panelem, jsem nyní po 2 měsících poukazoval na její občasné vrzání a divné zvuky,vyskytující se teď v zimním období.Při té příležitosti jsem zkoušel reklamovat znovu toto čalounění dveří(světlejší pruh 1cm široký tahnoucí se dolů v délce 16cm a jeden tmavší flek podélný v délce 5cm viz foto).Stál jsem si za svým,že fleky chci nafotit a poslat k posouzení,ale byl jsem odmítnut s tím,že flek nafotit nelze,jelikož to z jiných úhlů pohledu vypadá jinak a pokud by reklamace nebyla uznána,musel bych si vše uhradit sám.Následně bylo vedoucím servisu konstatováno,že jsem si to také mohl způsobit sám..Upozornil jsem ho tedy,že ser. tech. to ví již od léta - od první reklamace přístrojovky.Po následné prohlídce 2 vozů na shopu jsme ovšem zjistili,že úplně to samé mají i tyto vystavené nové vozy a tudíž,jsem si toto opravdu nemohl způsobit sám (upozorňuji ,že vůz ještě není ani 6 měs. starý). Přijde mi vše o to smutnější,že takovou kosmetickou vadu můžou mít i nové vozy ještě neprodané ,a proto se ani servisnímu technikovi nedivím,že se mi takovou reklamaci zdráhá přijmout a kladně vyřešit. Jak se zdá,kosmetické vady nových vozů jsou asi zřejmě u značky KIA normální či běžné.Bylo by zřejmě potřeba, zamyslet se nad prací výstupní kontroly ve Vašem závodu,aby se nemohli dostat do prodeje takovéto "aušusy".Jsem kvůli tomuto s vozem velmi nespokojen a s touto kosmetickou vadou se nesmířím.
Žádám tímto o vyjádření,zdali je takto znehodnocené čalounění dveří důvodem k reklamaci a věřím,že tato kosmetická vada bude odstraněna.Přikládám přiložené fotografie s důkazem,že to opravdu nafotit lze a je to viditelné poškození zřejmě strojem ve výrobě na místě,které je vidět a u nového auta je to dle mého názoru v dnešní době,při takové konkurenci nepřijatelné a lituji,že jsem dal důvěru značce Kia při koupi nového vozu omámen zárukou 7 let bezproblémového provozu,ale zřejmě to bude jen marketingový tah a ne skutečnost.
S přátelským pozdravem zklamaný zákazník ....
Odpověd z

(info.zavináč.kiapraha.cz ) přišla tato ----- Prosím aby jste směřoval váš dotaz a reklamaci přímo na dealera nebo na importéra ...
Na dealera nemůžu,tam mě přeci "vyfuckovali" a importér ( kia-info.zavináč.kiamotors.cz) zatím nic a jiné kontakty jsem bohužel nenašel a zatím se mi nechce jet jinam,čekám na odpověd,ale nevím jestli se dočkám...
