myslim ze ako bolo spomenute, ochrane ramy by sa mali montovat na off-roud auta, ked si kazdy prelozi nazov off-roud pochopi, ze teoreticky by sa nemalo nic zmenit

moj nazor je ze ochrany ram by mal byt poveleny len pre off-roudoch urcenych na vyjazd do tazkych terenoch - pracovne... t.j. po predlozeni zivnostaku, vypisu s OR ze dana firma ma co do cienenia s vyjazdmi do tazkych terenov moze byt udelena vynimka na ochrany ram...myslim si ze tieto auticka su uz aj tak dost zvyhodnente co sa bezpecnosti tyka a preto ochrany ram na cestach povazujem len za body kit...a zver?no ak si odmyslim percentualnu uspesnot zrazenia zvierata tak mi napada len tolko ze pes, macka, liska, zajac budu zaznamenané vodicom len ako prejazd cez retarder

a pre zvieratach typu srnka a vacsie dany ram dokaze sposobyt vacsie skody ako uzitok (vid prispevok Berki), ale zasadne nesuhlasim s tym ze ram ohrozuje viac chodcov ako auto bez neho...je uplne jedno co vam zlomi chrbticu/pater - ram ci naraznik...
jednoducho nasa EU potrebuje nieco robit, zial ide cestou zakazou a nie cestou prikazou...ja osobne by som napriklad uvital prikaz automobilkam montovat do vsetkych autach povine ABS, ESP, min 6 airbagov atd...neviem ci som iba ja tak slepý ale podla mna je ovela logickejsie predchadazat nehodam ako znizovat skody vzniknute pri nich

ale ja som len obycajny obcan okrajovej zony EU takze ma berte s rezervou lebo co ja uz len mozem vediet
