Stránka 1 z 2
Ztráta záruky

Napsal:
23.03.2017 13:01
od bluem
Máte někdo zkušenost s tím jak se staví v autorizovaných servisech k opravám mimo ne? Chtěl bych si nechat vyměnit kotouče a destičky mám ceed SW r.v. 2013 najeto 60000, nechci do autorizovaného servisu, jak na vyměněné kotouče budou koukat při příští garanci, případně když nepřijedu na jejich doporučení za 10000 na výměnu? Pokud to nechám udělat v neautorizovaném servisu ztrácím tím záruku? Jak na to kouká program 777?
Máte s tím někdo zkušenosti,
díky
Re: Ztráta záruky

Napsal:
23.03.2017 20:50
od Beda
O zaruku prichazis pouze na dil, ktery jsi ovlivnil neautorizovanou montazi/vymenou konkretni veci, takze maximalne by mohli delat problemy, treba kdyby se ti stalo neco s poloosama, loziskem nakole apod.
Na kotouce a desticky stejne zadnou zaruku neuhrajes, takze si je vymen klidne sam a usetris klidne 50% ceny vuci

servisu

Re: Ztráta záruky

Napsal:
23.03.2017 23:16
od Mr.Oizo
Když jsem nyní kupoval auto tak samozřejmě otázka servisu padla a bylo my řečeno pokud budu jezdit jinam tak my padá 7letá záruka komplet. Papírově jsem to zatím nikde neštudoval tak jen za mě co my bylo řečeno. Podmínka 7 let záruky je dle prodejce jen pokud dodržím 7 let servisu u KIA.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
24.03.2017 06:55
od jozzo
Ja som po 3 rokoch stratil záruku, preto že si ho sevisujem sám

Volakedy bola záruka na auto 2 roky a žili sme. Odmietam platit tie predražené prehliadky ktoré sú aj tak oničom. A ked nedajbože niečo odíde, tak si to zatiahnem z vlastného (za ušetrené z prehliadok). Som mechanik, i ked ma živí niečo iné, čiže si ho pozriem sam.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
24.03.2017 23:25
od zulyk
pri urovni nasich servisov sa ani necudujem

Re: Ztráta záruky

Napsal:
25.03.2017 00:24
od 4sAd
Bohužel je smutné, že samodomo opravy jsou mnohdy lepší variantou, než něco dávat do servisu. V autorizovaných servisech je to šíleně předražené a častokrát tomu rozumí stejně nebo méně jako já. Čest výjimkám. Z vlastní zkušenosti jsem zažil, že mi v autorizovaném servisu (Renault) tak zprasili servisku, že jsem měl sto chutí jim ukázat, jak se to dělá. Od té doby si běžné servisní věci řeším sám - výměna oleje a olejového filtru, výměna brzdových kotoučů, destiček a brzdové kapaliny, výměna chladící kapaliny, vzuchové a kabinové filtry, baterie, kontrola napnutí řetězu, kontrola svíček. V servisu si nechám kontrolovat jenom klimu či vůli ventilů a to hlavně proto, že na to nemám vybavení.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
25.03.2017 10:15
od Berka
Ano, věřím že běžný servis si dokážeš udělat sám a mnohdy lépe, protože to děláš pro sebe. Bohužel je spousta věcí které nemůžeš udělat, protože k tomu nemáš nástroje a ani potřebné informace které se v průběhu času aktualizací. Tyto informace jsou právě to nejcennější čím servis disponuje. To jak s nima dokáže pracovat, je věc jiná a souhlasím s tím, že kvalita Kia servisu je k pláči.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
25.03.2017 12:30
od crui5er
Je to přesně jak píše Berka. Na úkony, které jsi popsal výše, ti stačí obyčejná gola sada a pár "šikovných rukou". Souhlasím s tebou, že si spoustu věcí dokážeš udělat pečlivěji, to je myslím to správné slovo. Jenže dnešní moderní auta jsou plná elektroniky a tady končí to udělej si sám. Např. u Ceedů druhé generace je problém s LED pásky denního svícení, tedy závada, kterou si sám neopravíš. V rámci záruky se zdarma mění celé světlo a jedno vychází na cca 15 tis Kč. V mém případě se měnila obě světla. Možná namítneš, že takové světlo seženeš z vrakáče za 3 tis, ale pravděpodobně narazíš na starou šarži, která bude bude dřív nebo později trpět stejným defektem. Za těch necelých pět let co auto vlastním, jsme do servisek narval 10 tis Kč, což je zanedbatelná částka v porovnání se skutečností, že je auto stále v plné záruce.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
26.03.2017 21:09
od 4sAd
Já nepopírám nutnost autorizovaného servisu pro větší či specializované opravy a reklamace, to je bez debat. Psal jsem právě o servisních prohlídkách, kde nevidím důvod platit šílené peníze za něco, co můžu udělat sám. Jinak k informacím se dostat dá relativně bez problémů, ale to tady rozebírat nebudu. Navíc, jak už zde bylo zmiňováno několikrát, servis samodomo nebo v neautorizovaném servisu není důvod ukončení záruční doby.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
26.03.2017 21:19
od snike
A dostanes se i k prubeznym softwarovym aktualizacim ridici jednotky?
Re: Ztráta záruky

Napsal:
26.03.2017 21:35
od 4sAd
Budu se opakovat "Já nepopírám nutnost autorizovaného servisu pro větší či specializované opravy a reklamace, to je bez debat." Ale k tvému postu. K softwarovým aktualizacím se nedostanu, ale dostanu se k informaci, že nějaká taková aktualizace je. Jestliže taková situace nastane, zajedu si s autem do autorizovaného servisu v rámci případné záruky. Jednoduché, což?
Re: Ztráta záruky

Napsal:
27.03.2017 09:51
od Roman-Zilina
Akonahle si sa v aute vrtal sam, tak ti zaruka pada. Do servisu pojdes, ale vsetko si cvaknes sam.
Re: Ztráta záruky

Napsal:
27.03.2017 13:09
od Roman-Zilina
domaca samooprava sa povazuje za odborny servis

Re: Ztráta záruky

Napsal:
27.03.2017 13:31
od Roman-Zilina
ja teda neviem, ale nehadam sa. inak sa spytam. robim v poistovni a my doporucujeme klientom urcite servisy v pripade opravy poistnej udalosti. ak tieto servisy vyuziju, tak im znizume vysku spoluucasti. chapem to spravne, ze hoci je auto v zaruke a ja vyuzijem navrhovany servis, tak mi zaruka nepada

vobec nemusim ist do autorizovaneho servisu

Re: Ztráta záruky

Napsal:
27.03.2017 14:48
od Roman-Zilina
tam, kde robim ja, je to jedno. klient dostane zoznam zmluvnych s poistovnou servisov. ak tam pojde, tak mu znizime spoluucast, ak ju ma. ale moze ist, do ktorehokolvek servisu.