Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Diskuze o všem, co nelze zařadit do jiné sekce.
Discussion about everything what has not own section.

Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Hanter » 02.02.2016 16:39

Rozhodol som sa že od dnes už platím len takému servisu ktorý mi umožni byť pri oprave vozidla a servisnej kontrole.
Nemám chuť absolvovať už ďalšie dohadovanie a dokazovanie či sa konkretna vec urobila alebo nie. Sedieť v čakárni a nevidieť na auto sa mi zdá ako blbosť.

Aku máte Vy skusenosť s touto požiadavkou...?
Umožnili Vám to,alebo nie....?
Poznáte dobrý KIA servis v Trnavskom kraji,kde to ide...?
Mám za to že,ak podpišem papier že idem pod zdvihák na vlastnu zodpovednosť,tak by nemal byť nikde problem.. Problém by som potom videl skôr v ich vlastnej nečestnosti.
Kia CEED SW 1,6 GDI X.EDITION
Hanter Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 95  Témata: 7
Registrován: 28.11.2015
Bydliště: Trnava  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Mirse » 02.02.2016 17:08

Hmmm - tak to by se mi také líbilo, fandím tomu ale moc nevěřím :no: :|
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4151  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod nexter » 02.02.2016 17:22

Z coho plynie tvoje rozhodnutie. Mas nejaku negativnu skusenost s nejakym konkretnym servisom? Podel sa... Tiez mam "negativnu" skusenost ale zatial to riesim so servisom a preverujem. Ked to vyhodnotim popisem o co islo. Nechcem dopredu nikoho ohovarat kym si to nevydiskutujem.
Obrázek
KIA cee'd, X. edition, Dark Gun, 1,4i 16V 100Hp CVVT, 02/2015 (priebezne 196 000km)
FORD FUSION Flair X, Black Panther, 1.4i 16V 80Hp Duratec, 05/2008 (150 000km)
Uživatelský avatar
nexter Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 115  Témata: 9
Registrován: 30.01.2015
Bydliště: Ružomberok  Slovakia (sk)

Kia cee'd (2015)
181000 km @ 0 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod snike » 02.02.2016 17:30

Jen se zeptam, v restauraci taky pozadujes, ze budes v kuchyni pri vareni tveho objednaneho jidla?
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 10.777 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6259  Témata: 89
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1)
10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)
10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) 1. místo (1) 2. místo (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (25)

Kia Sportage V (2025)
10777 km @ 0 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Pavka » 02.02.2016 19:04

Taky ti mohou říci, že k nim nemusíš jezdit a můžeš jezdit někam jinam :? . Pokud tam je nějaký problém v servisu, našel bych si jinej. Taky jsem to tak udělal. JInak nevidím důvod proč bych měl běhat někde pod zvedákem a kontrolovat co tam dělají. :) .
Kia Magentis II 2.0 CRDi (2010)
Uživatelský avatar
Pavka Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 255  Témata: 1
Registrován: 28.12.2010
Bydliště: České Budějovice  Czech Republic (cz)
14. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2)

Kia Magentis/Optima II (2010)
115000 km @ 5.5 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Mirse » 02.02.2016 20:08

No já nevím, já např.nemíním určitě kvůli nemožnosti být s mechaniky nebo se motat pod zvedákem měnit servis-nemám žádný důvod zatím, ale jak jsem psal a zatím si stojím, je určitě rozdíl čekat někde odříznutý od dílny na výsledný verdikt a cenu nebo se např. dívat prosklenou stěnou (jak tu někdo zmiňoval) na vše, co s autem mechanici dělají - trošku nechápu proč byste vy ostatní s tím měli mít problém ? :? Ale jak jsem psal, nemám zatím žádnou takovou negativní zkušenost jako Hanter ale jeho rozladění asi chápu ...
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4151  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod crui5er » 02.02.2016 20:33

A co je na tom tak špatného, mít možnost sledovat, co vše se děje při prohlídce a jako bonus dostat i nějaký ten výklad? Jasně, pro někoho je to ztráta času, ale někdo se zase rád přiučí nebo si jen chce pohlídat dobře odvedenou práci, pokud tomu tedy rozumí. Uvítal bych takovou možnost a navíc koncept prosklených stěn s možností interakce není nic nového. Na druhou stranu to může být i pěkný stres, když na vlastní oči vidíte, jaké praktiky servisáci používají :D

Toto téma mi připomělo nedávnou epizodu z Autosalonu na Primě: http://autosalon.iprima.cz/videa/tema-n ... novych-aut
Uživatelský avatar
crui5er Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 581  Témata: 3
Registrován: 02.09.2013
Bydliště: Kadaň  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW II (2012)
70000 km @ 6.7 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Beda » 02.02.2016 21:52

Koukal jsem jednou na praci technika a oni se tim pekne bavili, druhy technik ho slovne postuchoval, ze je smiruju, ze to maji strasne radi. No kdybych nekoukal, tak bych nevidel, jak mi pri vyjizdeni ze zvedaku vytrhl na narazniku predni spoiler, ktery pak spinavymi rukami nacvakl zpet a ani to neotrel. No a jeste pred tim mi brousil flexou jeden sroub na kole, protoze na nej nejspis pri predchozim servisnim zakroku nasroubovbali pres zavit matku. Sef servisu mne pak presvedcoval, ze tam tu matku musel nasroubovat pres zavit ten, kdo menil kola (coz jsem byl ja, ale ja narozdil od nich nemam razovy utahovat :thd: ). Jenze uz si neuvedomoval, ze mezi mou vymenou kol a jejich vymenou tlumice, ty kola museli sundavat oni :angry:

Takze ma to sva plus i minus, nektere mechaniky znervoznite natolik, ze pak spis udelaji chybu nebo uvidite neco, co vam bude trhat srdce a nebo budete spokojeni s provedenou praci od profika 8-)
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8797  Témata: 333
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Nole » 02.02.2016 21:59

V Dolnom Kubíne je tá presklená stena a vidno pekne, čo sa z autom robí
a pýtal som sa, či je problém byť pri aute, keď ho mechanik kontroluje/opravuje
dostal som odpoveď, že nie je problém (zatiaľ som to neskúšal, nebol dôvod)
pozerať sa z bezpečnej vzdialenosti v tom nevidím problém, byť pri mechanikovi 5 cm od ucha, to už hej
to je nepríjemné :no:
hľadať servis, ktorý mi vyhovuje je na mieste a na :SK: ich nie je málo
to, v akej kvalite sú služby a aká je skúsenosť zákazníkov, k tomu by mohlo do určitej miery pomôcť aj toto :kia: forum
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Hanter » 02.02.2016 23:03

U nas v TT je jeden neslavne známy servis "AUTOCOMODEX. Neservisuju zn. KIA ,ale škodovky. Poznám isteho mechanika ktorý chodi bez jedného zubu za to,že v aute nevymenil olej a sviečky. Zákazník zaplatil za tuto službu,pretože sviečky mali niekolko mesiacov po servisnom intervale a auto blblo. Aj po servise stále autom šklbalo.*Chalanisko si dal námahu a na parkovisku pred servisom začal tie sviečky kontrolovať. Kluč zohnal z nedalekej pumpy. Po vyšrobovani sviečok zistil že su povodne a pozrel na olej,bol čierny. Podotýkam že sice šlo o Favorit,no predsa olej po cca 100 m nemože byť čierny. Motor mal v dobrom technickom stave,žiadna vydojenka .Zákaznika vytiahol z dielne mechanika a dostal do brady. Tak mi to pekne popísali chalani z pumpy,ktori to celé sledovali.
Je to síce extrém,no žial stáva sa.. :thd:

No a takýmto nepoctivcom by som sa rád vyhol. Nie určite nechcem pozerať z pol metra mechanikom na prsty a znervozňovať ich. No páči sa mi to tak ako to bolo teraz na geometrii.Všetko som dostal vysvetlené. Ak si dávam zatepliť dom,tiež tam možem prisť a skontrolovať ako sa im dari. Minimálne by som rád videl že ten olej skutočne menia.Nevidim na tom nič zlé,ak si chcem len overiť dobre odvedenu prácu.
Na margo nákupu auta v Michalovciach sa mi pozdávalo že predajca mi sám navrhol že mi hned pri predaji vymenia olej a možem byť pri tom.Akurat sme sa doholdi že sa nebudem motať pod autom. Takýto pristup považujem za ferový.Neriešim až tak cenu za ten olej ,ktorý ako všetci vieme že je predraženy ale spôsob ako sa práca vykonáva.
Ako viete že Vám skontrolovali klimu,nali napr.remeň alternátora,dali auto na diagnostiku,vyčistili brzdy a pod....?
Dosť často nijako-nájdete to len na fakture..
U nás v KII v Trnave sedite na fotelke a vidíte akurát nove auta v autosalone.Opravte ma ak sa mýlim.
Kia CEED SW 1,6 GDI X.EDITION
Hanter Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 95  Témata: 7
Registrován: 28.11.2015
Bydliště: Trnava  Slovakia (sk)

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Pavka » 03.02.2016 10:05

Když to tady čtu, tak jsem z toho uplně :shock: . Naštěstí jezdím do :kia: servisu kde takovéhle problémy nejsou. Přivezu auto, oni mi dají jiné abych mohl odjet si zařídit co potřebuji a je to. Náhradní auto zadarmo :lol: . Věřím tomu že v některých servisech se to opravdu děje co se tu popisuje. Jak jsem psal, taky se mi stávalo že jsem přivezl vozidlo na prohlídku v pořádku a vráceno bylo poškrábané :( . Tak jsem změnil servis! Nejhorší je, že to opravují lidé kteří vůbec neřeší že si na to své auto dbáte aby to vydrželo pěkné co nejdéle a jim je to uplně jedno. VŽDYŤ JSOU TO JENOM PLECHY :!: :!: :!: . Nejčastější odpověď 95% lidí!
Kia Magentis II 2.0 CRDi (2010)
Uživatelský avatar
Pavka Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 255  Témata: 1
Registrován: 28.12.2010
Bydliště: České Budějovice  Czech Republic (cz)
14. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2)

Kia Magentis/Optima II (2010)
115000 km @ 5.5 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod TatkaSmoula » 03.02.2016 14:14

Jsem tady sice nový, ale nedá mi to.
Jezdím do servisu :kia: CB AUTO v Českých Budějovicích a zatím jsem maximálně spokojenej. Od té doby co je autorizovaný :kia: , tak jsem tam Picanto dával vždycky vevnitř patřičně zasviněný. Dostal jsem ho vymydlený, uklizený, všechno se zdálo OK. Cena taky tedy byla patřičná. No a vždycky pár dnů potom mi volali z :kia: centrály "jak jsem byl spokojenej".
Doufám, že jim to vydrží a že můj novej mazlík tam bude opečováván s veškerou možnou pozorností.
TatkaSmoula Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 199  Témata: 9
Registrován: 09.01.2016
Bydliště: Cesky Krumlov  Czech Republic (cz)

Kia cee'd (2016)
16000 km @ 5.57 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Berka » 03.02.2016 23:07

Já to vidím i z druhé strany. Chápu že každý by rád viděl jak se na jeho autě pracuje, ale vžijte se do kůže mechanika který má pracovat a zákazník mu kouká pod ruce. Je to nepříjemné, bude nervózní a pak je větší šance že udělá chybu. Něco zapomene dotáhnout, něco přehlédne atd.
Není den aby za mnou nepřišel mechanik abych si odvedl zákazníka pryč. Prostě i přes několik dveří a zákazové cedule tam lidi prostě dojdou. Vzpomínám na jednoho kterému jsem vysvětlil že z důvodu bezpečnosti jeho i mechaniků nemůže během servisu u auta zůstat. Spustil na mě, že to je jeho auto, že tohle už na něj zkoušel i jiný servis a že si vymohl co chtěl. Tak jsem mu řekl, v pořádku jak chcete. Po dobu co zde budete sedět, pozastavuji práci na vašem autě z důvodu bezpečnosti práce a doufám že si uvědomuje naši hodinovou sazbu která mu bude po celou dobu účtována, protože nám blokuje servisní místo. Pokud s tím nesouhlasí může okamžitě odjet. Asi po deseti minutách když zjistil že si mechanici v klidu dávají na jeho "účet" kafe, dílnu sám opustil. Vzhledem k velikosti techniky kterou servisujeme prostě cizí lidi na dílně netolerujeme. Může se stát cokoliv.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Nole » 04.02.2016 10:31

pekná debatka a každý to vidí tak, ako sa ho to dotýka :)
ono si treba položiť aj otázku, prečo to zákazníci robia a chcú byť prítomní
pretože neveria a ani sa im nečudujem, však sa toho na forach popísalo požehnane

keď som kupoval :kia: , tak som sa opýtal otázky, ktoré ma trápili ešte pred kúpou vozidla
a jednou z mojich otázok bola aj prítomnosť pri servise auta
povedali mi, že je tu presklená stena, kde sa môžem s kávou v ruke pozerať na prácu mechanika
predajca a servis by mal myslieť aj na takéto situácie a jednoducho načúvať zákazníkovi
minimálne tá presklená stena by mala byť štandardom
druhá vec je, že keď sa chce, dá sa všetko
čiže nejaké bezpečné miesto pre majiteľa vozidla by sa našlo a aj s prihliadnutím na mechanika, aby ho náhodou neznervozňoval
ak je v tom problém a ani jedna strana nechce ustúpiť, potom je samozrejme na zákazníkovi, čo si zvolí
v tomto prípade, zmenu servisu, však servisov v :CZ: :SK: je dosť a dať tých pár euro navyše za palivo. aby bol majiteľ vozidla vnútorne uspokojený, je asi to najmenej
preto treba chváliť a dať o tom vedieť, ak je niekto z predajcom, servisom spokojný, určite tým pomôže nejednému z nás :yes:
Kia ceed II 1,4 Silver
Uživatelský avatar
Nole Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 336  Témata: 1
Registrován: 04.12.2015
Bydliště: Trstena  Slovakia (sk)

Re: Prítomnosť zákazníka pri servise auta

Příspěvekod Berka » 04.02.2016 11:26

Ze strany majitele auta to chápu. Taky bych u toho chtěl být, taky se mi stalo, že mi mechanik neudělal na autě práci kterou jsem vyžadoval, ale tvrdil že to je hotové. Udělal jsem tam poté rámus jaký nepamatují a už jsem tam nikdy nejel na servis ani si u nich nekoupil další auto. Ale prostě se s tím musíte smířit, že vám někde těžko vyhoví, protože to přináší mnoho rizik pro obě strany. Dnes to beru takhle: Na auto mám 7 let záruku a budu vyžadovat aby během té doby fungovalo na 100% Pokud servis něco neudělá, přehlédne nebo obejde a způsobí mi to nějaký problém s autem, je to jeho problém. Mám potvrzenou pravidelnou prohlídku a zbytek jde na jejich účet. Ano, některé věci se mohou projevit až za mnohem delší dobu, ale to už neovlivním a budu doufat že si toho případného problému všimne někdo další při následné kontrole a odstraní ho.
Když to vezmete, tak z čeho se skládá taková prohlídka. Výměna oleje, filtrů, kontrola diagnostiky a ten zbytek je většinou taková omáčka kolem. Pokud s autem nastane nějaký problém, servis na něj upozorníte a pak přeci sami uvidíte zda byl odstraněn. Výměnu filtrů, když budete chtít si ověříte a nevěřím že existuje blbec který by tohle neudělal (myslím mechanika), protože kontrola je až příliš snadná. U oleje to bývá problém, záleží na pečlivosti mechanika, ale i tak je to ověřitelné. Horší jsou věci které nevidíte, jako seřízení ventilů.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Další

Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé