Lícování dílů, sváry atd....

Koncernová auta mají mimo škrabky na led ve víčku nádrže ještě další argument proč nevolit korejská auta. A tím jsou nezapravené sváry, spáry mezi díly, respektive nelícování dílů na sebe. Na letošním autosalonu jsem tedy mezi mimo škodovky neviděl žádný zázrak ani třeba u Fordu. U svého nového Carense si nemůžu stěžovat na interiér, tam jsem nic viditelného nenašel, exteriér už je horší. Blatník navazující na nárazník na jedné straně auta má 4mm, na druhé 2 atd. I podběh předních kol je na každé straně napasovaný trochu jinak......trochu jsem to zkoumal po tom jak jsem spadl kolem do díry, nic zásadního, ale určitě mají ještě co dotahovat. Jak jsou na tom ostatní modely vyráběně v Koreji, v Čechám a na Slovensku? Co jsem pochytil, tak méně prodávané modely se budou vyrábět v Korei, mainstream jako Ceed na Slovenku a Venga v čechách. S tím, že údajně korejská výroba má být nekvalitnější, Žilina v normě a Nošovice špatný.....