Stránka 1 z 1

Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 18.06.2012 09:26
od Stefi
:? Nové kombi i30 to se dalo čekat, ale i třídveřové provedení od podzimka, to je novinka :? :? http://auto.aktualne.centrum.cz/novinky ... ?id=748934 , je to v článku, počkáme jak bude vypadat :twisted: :roll:

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 18.06.2012 16:46
od mbiron
Hundeiste prominou ale tahle znacka mi pripada takova moc pretazena, slozite tvary. Trochu mi to prijde jak zbozi od vietnamcu z trznice. Preci jen KIA jde vic do evropy. ;)

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 19.06.2012 01:37
od Tomi_san
Toto síce nie je z Nošovíc, ale tiež je to novinka Elantra coupe. :twisted:
Obrázek

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 19.06.2012 01:51
od Stefi
:no: :no: působí to na mne nejak divně, normální vypadá o moc lépe,toto nejak nelahodí oku :no: :no:

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 22.06.2012 10:08
od Rechercheur
Vím, že jsem zaujatý, ale Ceed SW bude mít designově opět navrch.

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 03.12.2012 22:06
od Kmet
Štefi. A co tahle novinka od Hyundai - malé turbo? Sice jen benzín ( Nm tam ovšem chybí :thd: ), ale na ty Tvoje "Šumavské silnice", hmmm ;) - vytočit motor do "alelujá" a užít si jízdu :twisted:
http://www.autosalontv.cz/autosalon-47- ... ster-turbo

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 04.12.2012 08:41
od Stefi
:evil: Ale to abych si dal do kufru přídavnou nádrž, když to budeš chtít prohánět, tak to bude žrát jak třílitr :x

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 05.12.2012 19:03
od Jirka N.
Kdepak, právě naopak se spotřebou. Mám 1,8 T v O1, je to motor Audi s 116 Kw a 227 Nm od 1800-4600 ot. Právě ten nekonečný krouťák dělá nízkou spotřebu a já mám průměrnou spotřebu na 5 Tkm 7,3 l. Při tak běhavým autě je to super. Lepší zážitek než s turbobenzínem se nezažije. Na pětku se dá jezdit od 50-230 km. Atmosfétický motor o stejným objemu má vyšší spotřebu díky jinému patametru krouťáku.

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 06.12.2012 14:51
od Tony
@Jirka.N

jj 1,8T 20V byl jeden z nejlepších motorů! Brácha ho měl v Octávě a fakt dost dobré. Šíleně pružné a úsporné. Jezdit s tím za 7,5 litrů (svižná jízda) nebyl problém. Kdyby benzín tak jedině tohle (nebo jiné turbo ale objem minimálně 1,8 - ty 1,2T a 1,4T jsou *** co skončí za 100t km :-D ). Atmosféry mi totiž nic neříkají. Ale poněvadž jsem z 90% na dálnici tak pro mě je nafta jasná volba, protože když valím 110 na "spotřebu" a 160 když spěchám :-D tak je rozdíl jen 1-1,5litru. Zkuste to s benzínem :-D

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 07.12.2012 18:52
od Jirka N.
V Sorentu mám 2,5 l naftu a jen oproti benzínu mě vadí to neustálý řazení. Vyvážený je to naštěstí spotřebou, která je u 2,2 tuny těžkýho auta v rozumný míře.
Ta moje 1,8 T je opravdu bezvadná, třeba jsem ujel 470 km bez jedinýho zařazení a to stále na pětku, bylo to v Německu. Osobně tedy beru turbobenzín za nejlepší volbu, samozřejmě od 1,8 l výše. Ostatně pětiventil na tom Audi motoru nedělal nikdo jiný, teda mimo Lamborgini.
Armosféru benzín bych již nebral, nejlepší tedy turbobenzín a pak turbodiesel, ten má nevýhodu vyšších servisních nákladů a nákladů oprav a od EU 5 výše nesmyslný eko-komplikovaný příslušenství, který přinese v budoucnu jen bolehlav.

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 07.12.2012 21:38
od Kmet
*Jirka N.*
Přidej té Oktávce 1.8T tak cca 500kg a budeš taky řadit, stejně jako u Sorenta. I když nevím-nevím: právě výhodou nafty je, že není nutné tak často řadit, takže si říkám - "kde se stala chyba?" ;)
Občas "jezdím" benzín, ale tolik "kvedlání" s řadící pákou si v naftě fakt neužiju, nemluvě o spotřebě při skoro polovičním obsahu, než mám já (ovšem benzín bez turba) :yes:
Tvoji průměrnou spotřebu s turbo-benzínem 7.3l/100km +/- mám v případě, že si "kontroluju" omezovač, jestli funguje :twisted: - jezdím 99.9% město. Ta jedna desetinka je na dovču, kdy jsem na 6l/100km při dálničních 170km/h (více mi "omezovač" na místě spolujezdce nedovolí :lol: ), jinak za posledních 10tkm mám 7l/100km.

PS. Podobně jezdila i :kia: - s rozdílem cca +0.5l při o 0.2ccm menším obsahu se stejnými kW

PSS. Pro puntičkáře: 6l = 5.7l, 7l = 6.8l

Pro mě benzín není, ale proč by nějaký zarytý "benzíňák" nemohl tenhle Velostr otestovat - třeba aspoň přejde z atmosféry na turbo :thu:

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 08.12.2012 15:40
od Jirka N.
500 kg nehraje roli, ten konstantní krouťák v obrovském rozsahu to vezme v pohodě. Protože je jen 1400 Kg těžká tak to není tolik a běhá to pěkně. Takový ticho žádnej nafťák neudělá a za 176 Tkm jsem vyměnil pouze čidlo na teplotu vody. Jinak naprosto spolehlivej motor. U Sorenta akceptuju naftu, ale vzhledem k náročnosti na kvalitu nafty, budoucí servisní náklady okolo vstřikování mě stále utvrzují že turbobenzín je super volba. V Uhřiněvsi beru benzín za 32,90 a do Sorenta Maxx Motion za 37,90 a tak nějaký rozdíl ve spotřebě benzínu mě nezajímá. A pojistka za rok na benzínu je 1308 Kč a u Sorenta 2948 Kč při stejným bonusu.

Re: Opět něco z Nošovic

PříspěvekNapsal: 08.12.2012 23:03
od Jirka N.
Ještě rozdíl u toho řazení. U nafty je maximální krouťák ve velmi malém spektru otáček a proto se musí řadit více než u benzínu s turbem který má ten krouťák konstantní několik tisíc otáček. Proto se s ním tá jezdit od 50 do 230 na jeden kvalt a to vysvětluje tu potřebu neřadit. O tom se naftě ani nezdá.