*Jirka N.*
Přidej té Oktávce 1.8T tak cca 500kg a budeš taky řadit, stejně jako u Sorenta. I když nevím-nevím: právě výhodou nafty je, že není nutné tak často řadit, takže si říkám - "kde se stala chyba?"
Občas "jezdím" benzín, ale tolik "kvedlání" s řadící pákou si v naftě fakt neužiju, nemluvě o spotřebě při skoro polovičním obsahu, než mám já (ovšem benzín bez turba)

Tvoji průměrnou spotřebu s turbo-benzínem 7.3l/100km +/- mám v případě, že si "kontroluju" omezovač, jestli funguje

- jezdím 99.9% město. Ta jedna desetinka je na dovču, kdy jsem na 6l/100km při dálničních 170km/h (více mi "omezovač" na místě spolujezdce nedovolí

), jinak za posledních 10tkm mám 7l/100km.
PS. Podobně jezdila i

- s rozdílem cca +0.5l při o 0.2ccm menším obsahu se stejnými kW
PSS. Pro puntičkáře: 6l = 5.7l, 7l = 6.8l
Pro mě benzín není, ale proč by nějaký zarytý "benzíňák" nemohl tenhle Velostr otestovat - třeba aspoň přejde z atmosféry na turbo
