Tak s tímhle jsem se něco nazlobil (ještě s Felicií). Je to naprosto běžná věc v zimních měsících při jízdách kratších než cca 20 km. Odjedeš se studeným motorem, který se za tebou uváděné 3 km jen lehce ohřeje, resp. ohřeje se olej. Zastavíš a vypneš motor, teplý vzduch z oleje stoupá vzhůru a zastaví se na nejvyšším místě - nalévací víčko. Tam se ta teplá pára nahromadí a protože víčko je vlivem venkovních teplot studené (motor se nestihl ohřát), srazí se pára na kapičky vody, které tam zůstanou. Po dalším nastartováním motoru se tam nacáká olej, spolu s vodou udělá "šlehačku" a tak je to pořád dokola a "šlehačky" tam bude stále víc a víc. Až budeš vědět, že pojedeš víc km, nejméně 50 a více, tak se před odjezdem podívej kolik tam "šlehačky" je (nech jí tam) a po příjezdu se koukni, nebude tam vůbec žádná - rozpustí se. Jsou typy olejů, které jsou na háklivější víc než ostatní.
Jo my co méně jezdíme, máme "závady" o kterých se jiným ani nezdá
