Stránka 1 z 3
novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 14:20
od sykino
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 14:22
od sykino
tak klobuk dolu pred inziniermi z hyundai a kia

) Takyto vykon z takeho objemu je super. Tento motor by sa mal vraj objavit aj v dalsej generacii ceedu

uz sa tesim
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 15:12
od Prokeš
no super to je ale nebude asi levný a 265NM na ty KW(153) je dost málo takže to budeš muset asi dost točit a pak to bude asi dost papat...

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 15:20
od zulyk
nezabudaj kolega, ze je to iba z objemu 1,6 l, takze ten krutiaci moment je plne porovnatelny s konkurenciou a vykonovo konkurenciu tento motor poraza

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 15:25
od vladislav
Super výkon..Ale já jsem naprosto spokojený s tím co mám..

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 15:52
od Stefi

byli by slavní,ale

, kdyby to vypustili tak před 5 lety, toto dnes není žádný zázrak, motor PSA s BMW a jemnou niancí i ve Fordech a Mazdách to umí rovněž, stejně tak Opel podívejte na novou Astru, dnes tam s dvojitým turbem(twin) zabrousí skoro koncernové 1,4 a mají v záloze na stejném principu i 1,6, rovněž v této rovině je v popředí Fiat a značky sdílející stejnou základnu, to je povyku jak kolem GDI.......

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
02.05.2011 21:42
od Beda
Prusvih to bude, az zacnou pojistovny pocitat pojistku dle kW a ne dle objemu

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
04.05.2011 10:35
od vasatkoj
To je fakt slušné, ale spíš čekám jestli přijdou s malými turbomory (1.2, 1.4), trochu v tom zaspali. Na druhou stranu osvědčený 1.6CVVT mě hodně příjemně překvapil ve všech směrech, zajímalo by mě zda někdo měl měl možnost ho objektivně porovnat (tj. jezdit delší dobu) s třeba 1.4T od VW a Renaultu - tj. jak táhne, hlučnost, spotřeba...
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
04.05.2011 11:09
od zulyk
1,4 fukana pokial viem, zatial nieje, ale nechajme sa prekvapit
1,2 fukana je zmienka napr. tu:
http://www.auto.cz/kia-rio-proti-fabii- ... -gdi-544511,0 fukana je zmienka napr. tu:
http://www.auto.cz/kia-picanto-druha-generace-53680
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
04.05.2011 13:33
od sykino
este doplnim 1,2 turbo ma mat vykon 130 koni a mala by sa zacat montovat do ria v roku 2012
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
04.05.2011 22:18
od Jirka N.
Vůbec nejsem příznivec malých obsahů a spíš se kloním k velkým obahům, protože se to projevuje na životnosti. Mám 1,8 turbo 20V ,116 Kw 227 Nm a to je základ uspěchu, mám najeto 154 Tkm bez jediné závady a spotřeba okolo 8,1 litrů. Dále v Sorentu 2,5 CRDI mám 125 Kw a cca 400 Nm a to beru jako dostačující a spotřebu mám taky kolem 8,5 litrů. V budoucnu bych si dokázal představit i 3 litový obsah.
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
04.05.2011 22:31
od Stefi

Tady s tebou plně souhlasím....., o co to je pohodovější, nevytáčet, ale mít stále rezervu, před 2 l jsem měl 2.2 l trochu s upravenou charkou.....cca něco, těsně, pod 130 kW, neměřilo se to ale dělalo se to s origo aparatúrou a programem PSA, byla to lahoda, jinak i stávající 2 l je pohodový, zatím pořád přemýšlím o tom, že cestou na sraz dostane dílčí úpravu, při zastávce na Kladně..

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
05.05.2011 08:21
od Beda
Po zkusenostech s 2.2 CRDi bych urcite nesel do nizkeho objemu a jeste s turbem

Ono posouvani vykonu na malem objemu se mi vubec nelibi, pak to konci tak, ze se vydavaji software na ochranu turba apod.

Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
05.05.2011 11:04
od milan74kb
jj, len keby tie motory kia montovala aj nizsich kategorii ... alebo aspon viac vykonne ako teraz, hlavne diesle ...
Re: novy motor 1,6 T - GDI 153 KW 265 NM

Napsal:
05.05.2011 20:20
od Jirka N.
Již strašně dlouho platí ,, objem ničím nenahradíš" Ta politika Eu ve snižování CO2 emisí je stejný blábol jako globální oteplování. Sama příroda vyprodukuje CO2 tolik že to lidi činností neovlivní. Takže je to jen politikum, stejně jako cpaní malých obsahů do aut 14 metráků a vice těžkých. Náklady na výrobu maloobsahových motorů jsou stejné jako na velkoobsahové, ale v životnosti je propastný rozdíl. Takže cca dva motory malého obsahu na životnost velkého obsahu. Ekologie zapláče díky exhalacím při výrobě. Rozdíl ve spotřebách přitom je vcelku minimální.