už som do BA na

písal viacero mailov a odpoveď žiadna , alebo len taká strohá ,oficiálna
ako napr. tento mail
"Tak máme tu prvý sneh a zimu pred sebou. Už v predajni som si všimol, že zásterky-lapače na KIA SOUL sú krátke a úzke pre naše "úžasné " zimné a posolené cesty a ... prišiel prvý sneh a potvrdilo sa moje tušenie. Posielam Vám foto z prvej jazdy na snehu, kde jasne vidieť , že zásterky sú malo funkčné, tak "na parádu". Určite by bolo vhodné pripomienkovať po skúsenostiach zákazníkov návrh na úpravu určitých častí automobilu / dnes bolo v BJ -11 st. , auto štaruje O.K. / pretože pri takýchto mínusových teplotách sa nedá vozítko umyť i keď mám možnosť to urobiť každý deň. Skúšal som nejakú náhradu , ale zasterky sú dosť špecifické, takže špekulujem ďalej, ale určite by som bol rád , keby mi to vedeli urobiť ORIGINALNE v KIA??? Neberte tento mail ako sťažnosť , skôr ako pripomienku, zatiaľ spokojného zákaznika majiteľa KIA SOUL v BJ. S pozdravom Rudolf Tomka

)) " a odpoveď žiadna
považujem aspoň za slušnosť , keď niekde na oficiálne miesto pošlem otázku alebo žiadosť , aby sa do 30 dní vyjadrili, to nehovorím , že som v

predajni nechal svoje číslo na mobil a mailovú adresu a doteraz neboli schopní napísať mi ani slovko , to nehovoriac o tom , že som očakával ich záujem o garančné prehliadky v servise

kde som auto kúpil
