Stránka 7 z 7

PříspěvekNapsal: 11.11.2008 14:13
od Stefi
:shifty: ked používám auto denne, tak sa s ním zohrám a nemusím sa dívat ani na otáčky, v prípade použitia iného, v mojom prípade overaného aditiva, to poznat nakolko nastup točivého momentu je plynulejší, a takisto si možem dovolit ist na nižšie otáčky. toto dokážem vycítit u predchazajúceho auta(aj aut) som mal vedla seba metodika s napíchnutým orginálným merákom a nastavovali sme parametre, najprv normál a potom sme pridali aditivum a metodik to zaznamenával, kludnější beh už bol cca o 100 otáčok nižšie možná i viac, to bolo len aditivom, u benzínu som skušal Shell 100, Benzina blue asi 99 a takisto OMV a rovnako so to prejavilo, kvalitné palivo, filtre a ja som mal možnost eště dalších nastavení v četně olejou a auta jazdily ako fík, za hlbokej totality som do 120 LS dával ten lepší benzín a rovnako do Favorita a vždy som bol na tom viac ako 0,5 litra lepšie ako kolegovia auta boli živšie
to asi vše :shifty: je to vec názoru a hlavne citu

PříspěvekNapsal: 11.11.2008 16:42
od Návštěvník
myslis, ze ked do ria natlacim 100 oktanovy benzin, ze to pomoze? :)

PříspěvekNapsal: 11.11.2008 22:28
od Stefi
@g-m:
:shifty: ano aj..... :)

PříspěvekNapsal: 12.11.2008 00:11
od Návštěvník
ale poprosil by som to trocha specifikovat :)

tzn. oplati sa to tam liat pravidelne, alebo len raz za cas? aky a preco to ma vyznam, ak je spalovaci system nastaveny na max 95 oktanov?

PříspěvekNapsal: 09.12.2008 22:27
od Mexican
rozdiel medzi ceskym V-Power a nemeckym je skutocne znatelny... BTW Aral ultimnate diesel som tankovakl par krat, je to subjektivne este o cosi lepsie ako nemecky V-Power... motor je tichsi, lepsie reaguje na plyn.. a spotreba Hannover-Brno, rychlost 120-130km/h a prejazd cez prahu 4,8litra, co myslim stoji za to.. tuto spotrebu som mal 2x, takze je to overene :oops: