https://thekoreancarblog.com/2020/01/15 ... -6-videos/
Asi najnovšia technika koncernu H/K
Odoslané z VTR-L09 pomocou Tapatalku
			| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 

 
			










 
			

















 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
			 to by bola velka parada
  to by bola velka parada  
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW Sephia 1.5, 59 kW
 Sephia 1.5, 59 kW 
			









 
			








 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW Sephia 1.5, 59 kW
 Sephia 1.5, 59 kW 
			










 
			









 
			










 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW Sephia 1.5, 59 kW
 Sephia 1.5, 59 kW 
			









 
  

 
			










 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak

 
			









 
			












 
				
					 
				
					 
				
			Milan_SK píše:lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak
Vyhrievanie katalyzátora si postráži elektronika. To je poriešené. Napr. pri 1.6 GDI stačí po naštartovaní počkať cca 15s, kým spadnú otáčky (to je fáza výhrevu, vtedy sa vstrekuje palivo na 2x) a potom sa až pohnúť. Okrem toho katalyzátory sa používajú už dlho a sú pomerne bezporuchovou súčiastkou, dokonca s vyššou reálnou životnosťou, než akú obvykle píšu výrobcovia.
 
			








 
			










 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 
				
					 
				
					 
				
					 
				
					 
				
			 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW
 Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW Sephia 1.5, 59 kW
 Sephia 1.5, 59 kW 
			









lubos550 píše:Milan_SK píše:lubos550 píše:A to tam este nespomenuli to vyhrievanie katalyzatoru, co je na motor pri starte tiez riadny zaberak
Vyhrievanie katalyzátora si postráži elektronika. To je poriešené. Napr. pri 1.6 GDI stačí po naštartovaní počkať cca 15s, kým spadnú otáčky (to je fáza výhrevu, vtedy sa vstrekuje palivo na 2x) a potom sa až pohnúť. Okrem toho katalyzátory sa používajú už dlho a sú pomerne bezporuchovou súčiastkou, dokonca s vyššou reálnou životnosťou, než akú obvykle píšu výrobcovia.
O to tam prave ide. Ze ta spirala robi velku zataz na studeny motor cez alternator, pocas ohrievania.
 
 
 
			








Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé