lubos.j píše:1. zpátečka- gumové řazení,občas vyskočí, furt počítám zuby. nejsem začátečník(na jiných autech mám najeto půl mega km.)
2. vypínání blinkrů - jak není volant na doraz, tak nevypnou
3. pípání nezaplých pásů- i při popojíždění -nelze vypnout
4.systém zamykání - všem spolucestujícím musím vysvětlovt jak otevřít dveře....
5.archaický klíček - všechny automobilky už mají sklapovací..
6.nemohu si zvyknout na záběr spojky,rozjíždím se jak začátečník...
7.osvětlení přístrojovky - ale někomu se může líbit
... beru na vědomí, že za 350 tis Kč nemůžu chtít zázraky...
nicméně KIA motors by se mohla alespoň problémem s převodovkou zabývat.Zdaleka nejsem sám,kdo má problém zařadit zpátečku . viz club ale i web....
jakub píše:@kasin
cee'd trojblik má jako volitelné rozšíření. Já ho v autě mám.
EricDaze píše:jakub píše:@kasin
cee'd trojblik má jako volitelné rozšíření. Já ho v autě mám.
Ako sa da ten trojblik aktivovat ?
Ronin píše:Mne zatiaľ vadia len tie lacné plasty na volante vo výbave L. Nepotrpím si na kožu, ale nemusí to zas vyzerať aku "angličák" z Číny. Hlavne tie bočné kryty sú fakt úbohé.
EricDaze píše:Mne sa zda, ze predne, ale aj zadne dvere, maju na nove auto dost slaby dojazd na zatvorenie, pokial auto nie je naklonene, nezatvoria sa sami ani nahodou (zadne mozno, ale predne urcite nie, su velmi tazke), je to mozno len vec zvyku, ale musim stale pouzit silu na to, aby som ich zavrel ... V porovnani napr. s 3 rocnym Golfom, je to obrovsky rozdiel, tam idu dvere krasne a zatvaraju sa aj bez sily ... Je to bezne, aj u ostatnych, co maju Cee'da SW ?
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé