acoLaco píše:No možná to sem nepatří, ale pokud si spočítáte kolik času ušetříte pokud třeba místo 90km/h pojedete 110km/h, tak přímo u motoru 1.6CRDi Vám vyjde (alespoň mě to tak vyšlo), že musíte chvátat do "práce", kde Vám platí 27tis měsíčně čistého. U 160km/h to už bylo něco kolem 75tis čistého měsíčně. Údaje o spotřebě při těchto rychlostech jsem našel někde tady na fóru, 30 Kč jsem počítal cenu PH a pracovní fond 160 hodin měsíčně.... Myslím, že když si to takhle každej spočítá......... Tohle by měli říkat v autosalonu, a ne ukazovat Františka, jak si řeší svoje komplexy taháním za ruční brzdu u aut který mu nepatří a každou chvilku tam nějaký auto rozmlátí. Třeba by to z dlouhodobého hlediska přispělo i třeba (byť nepatrnému), ale k menšímu počtu nehod, protože jen na svoje peníze lidi slyšej… A i kdyby tato kampaň zachránila jen jeden život za 10 let, tak se to vyplatí Divím se, že na to už někdo nepřišel (jako BESIP, apod.)
milan69 píše:Možná to sem nepatří ,ale stojí to za přečtení.
Znepříjemnění práce policistům při Vaší kontrole![]()
Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při
kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoň zaměstnají úřady.
Budu stručný: hlavní zbraní je požadování kalibračního protokolu, který musí
policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie),
dále Vám musí ukázat kalibrační známky na těle měřícího zařízení a jeho hlavě
(v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. na dálnici zabere půl
hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a měření
je neplatné (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event.
pokus o podvod!!!). Dále máte právo žádat o dodatečné přezkoumání měřícího
zařízení - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva tydny vyřazený - když
to tak udělají všichni NEBUDE ČÍM MĚŘITPokud Vám připadá příslušník při
kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by
se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto podezření vyvrátilV přestupkovém
řízení lze také požadovat dokument o tom, že daný příslušník byl proškolen
k obsluze radaru a samozřejmě také notářsky ověřenou kopii jeho OP nebo
jiného průkazu, aby byla jistota, že je skutečně tím za koho se vydává. Atd.
TOHLE ROZEŠLETE VŠEM SVÝM ZNÁMÝM RIDIČŮM![]()
Doporučuju vozit okopírovaný s sebou v autě... a jen čekat až Vás policista zastaví
milan69 píše:Možná to sem nepatří ,ale stojí to za přečtení.
Znepříjemnění práce policistům při Vaší kontrole![]()
Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při
kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoň zaměstnají úřady.
Budu stručný: hlavní zbraní je požadování kalibračního protokolu, který musí
policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie),
dále Vám musí ukázat kalibrační známky na těle měřícího zařízení a jeho hlavě
(v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. na dálnici zabere půl
hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a měření
je neplatné (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event.
pokus o podvod!!!). Dále máte právo žádat o dodatečné přezkoumání měřícího
zařízení - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva tydny vyřazený - když
to tak udělají všichni NEBUDE ČÍM MĚŘITPokud Vám připadá příslušník při
kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by
se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto podezření vyvrátilV přestupkovém
řízení lze také požadovat dokument o tom, že daný příslušník byl proškolen
k obsluze radaru a samozřejmě také notářsky ověřenou kopii jeho OP nebo
jiného průkazu, aby byla jistota, že je skutečně tím za koho se vydává. Atd.
TOHLE ROZEŠLETE VŠEM SVÝM ZNÁMÝM RIDIČŮM![]()
Doporučuju vozit okopírovaný s sebou v autě... a jen čekat až Vás policista zastaví
Zpět na Všeobecný pokec / General Discussion
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé