Já jsem vůz kupoval v říjnu 2007 a to na leasing. V den prodeje mi prodejce nabídl

asistenci na 3 roky zdarma, nebo s příplatkem 1000,- Kč na 7 let což jsem vzal. Přímo na prodejně mi vyplnili kartu VIN kódem a platností karty, kterou mám do 10/10 2014. Takže nějaké prodlužování asistenční služby neřeším.
Já jsem asistenční službu využil pouze jedinkrát asi rok po koupi vozu. Když jsem skončil práci a chystal se vyzvednout mamču na Černém mostě, že pojedeme pro děcka na Moravu, mi po nastartování začalo svítit dobíjení. Po prohlídce jsem zjistil, že mi sklouzl klíňák z řemenice, vcelku, nepoškozený. Jelikož jsem nevěděl, z jakého důvodu spadnul jsem zavolal

Asistenci. Dovolal jsem se hned - nadiktoval jméno, číslo karty, VINko vozu a pak pověděl jsem co potřebuji a kde jsem, a že vyžaduji náhradní vůz. Jelikož jsem udal nejbližší obec, tak mi nechtěli uznat vzdálenost nad 50 km, ale že to je nějakých 35 km, ale to jsem se s nimi "pohádal" - že tam nejsem vrtulníkem, ale autem a tudíž že vzdušnou dálku neuznávám. Pak mi zavolali zpět, že mám pravdu a nárok na náhradní vůz uznali. Asi po 20-ti minutách se mi ozvala odtahovka, tu jsem navedl a naložili vozidlo. Mezitím telefonát mamině, ať jede zpátky dom busem, že si pro ni dojedu.
Odtahovka mi vůz odvezla do servisu, asi Spořilov - nejsem pražák. Pak jsem asi ještě 30 minut čekal na náhradní vůz - Octavka II Combi - na 4 dny.
Celkové shrnutí: Prohlídka v servisu nezjistila příčinu, dodán nový klíňák. Octávku jsem vrátil, tak jsem ji dostal - s plnou nádrží. Jinak neplatil ani kačku, když nebudu počítat cenu hovorného.
Od té doby nic
