Kdysi dávno jsem sem postoval problém Ceed 2016 se škubáním motoru. Servis to po dlouhém tápání nějak opravil a až do konce záruky to makalo celkem dobře. Ale teď je to zpět. Občas a velice nedefinovatelně náhle spadne otáčkoměr na nulu, nasvítí se ASR a je po jízdě. Pomůže restart a to pouze do chvíle než dám nohu z plynu a brzdím motorem. Na chvilku pomůže vycvaknout konerktory řídící jednotky, zacvaknout z5 a na nějaký čas pokoj. Na krátké tratě to šlo, dlouhou cestu bych si sakra rozmyslel /teda teď určitě, u baráku mi stojí nový Ceed tak proč jezdit starým/.
Na myšlenku mne přivedl kamarád který řešil cosi podobného loni na Fiatu, kdy ve vlhku mu počítač hlásil snad i chybějící kola. Za sucha dobrý, za vlhka konec. A stačilo očistit kostru u propoje karoserie a motoru.
Tak jsem napřed odšrouboval spoj na karoserii u motoru. BARVA!!!!! a narezlý šroub. Očištěno až na kov, zoxidované oko kabelu také. A u baterie to bylo nemlich stejné. Barva a vrstva jak hrom. Tam to kostřily ty dva šrouby. Takže dtto, dotažení a následuje modlitba aby to bylo ono. Zatím to jde kvalitou 1A, nic neškube, nic nevypadává.
Jelikož je tohle kostření i kostrou sběrnice auta, možná to může být tenhle problém. Jakýkoli přechoďák může cokoli rozhodit a pak to celé dělá krávoviny.
Je mi záhadou jak tohle může vůbec opustit fabriku, to je fatální závada už při samotné montáži. To by dělalo bordel i u staré Š105, natož u moderního auta vycpaného elektronikou a plnou jedniček a nul. Samozřejmně, že hodím oko i do nového Ceeda jak to tam je zfušované.
Ať vám to jezdí