
rIKI píše:Tempomat suprová věc, ale poslední dobou začíná trošku zlobit (tovární výrobek).
1. Typická situace: před obcí podřadím na 4 (vypne se udržování rychlosti - např.90), auto zpomalí na 50, zmáčknu nastavení nové rychlosti (tlačítko SET -), ale udržování rychlosti se neaktivuje - nerozsvítí se kontrolka SET v budíkách. Tlačítko SET - zmáčknu ještě tak 2 až 3 krát, pak se SET rozsvítí a auto začne udržovat rychlost, jenže v tu dobu už tak o 5 km/h míň, než jsem původně chtěl nastavit. Pokud mám ustálenou rychlost (zmáčknutý plynový pedál), nastavení ryhlosti funguje bleskově.
2. Další anomálie - někdy - tak dvakrát do měsíce - se mi stane, že při zvyšování nebo snižování rychlosti pomocí tlačítek tempomatu se vypne udržování rychlosti, dalším stiskem se opět zapne, ale mezitím přestane řídící jednotka dodávat naftu a auto cukne.
PeterZM píše:Volant kupiš tu http://allegro.pl/kia-ceed-lift-kierown ... 53757.html
a princip ovladania spočiva v tom ze kazde tlacitko ma dany urcity odpor takze ked "učiš" tempomat on si vlastne zapamäta odpor ktory patri prisluchajucemu tlacitku... a schema zapojenia tlačitok k tempomatu je v navode k tempomatu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé