




snike píše:Člověk nesmí zapomenout, že i když si do auta pořídí všechny bezpečnostní prvky co existují, tak fyzikální zákony budou stále platit![]()
![]()
pro_ceed píše:rozhodujici je i podvozek, sem mel jednou horkou chvilku s accordem ve 150ti km/h a musim rict ze nebejt to honda tak sem na strese .. doufam ze pro ceed bude stejne nebo podobne stabilni ..
grafix píše:ESP tak nejak asi funguje... Prijde mi, ze se aktivuje opravdu az v krajnich situacich... Zkousel jsem na nej par veci a moc prilezitosti k zablikani ESP jsem nezaznamenal... Ale je fakt ze do smyku jsem auto nedostal...
Treba takove TCS jsem postrehl jen jednou kdyz jsem se snazil rozjet z mista v mirnem kopci na ujezdenem snehu... Jinak neni problem na asfaltu hrabat... Sice kontrolka ESP zablika, ale nejaky drasticky zasah neni poznat, funguje to asi opravdu jen na kluzkem povrchu - led, snih...
grafix píše:Na druhou stranu je to fajn, ze elektronika tolik nezasahuje a tim padem prilis neomezuje zazitek z jizdy...![]()
Jen at si hezky hrabne
jakub píše:Já nevím, já mám z ESP smíšené (odborně řečeno "ambivalentní") pocity. Do svého auta jsem ho nakonec neobjednal. Přeci jenom je lepší vědět, co se s autem děje. ESP porovnává zamýšlenou dráhu vozidla se skutečnou a podle toho zasahuje. Pokud při smyku jen hamtnete na brzdu a zavřete oči, pak elektronika možná ještě něco zvládne zachránit, i když fyzikální zákony nepřemůže. Pokud však začnete smyk řešit sami (třeba pomocí kontra), tak tím většinou elektroniku dokonale zblbnete. Jednou v televizi dělali test auta s a bez ESP - slalom na kluzké vozovce. Řídil profesionální závodník. Při nižší rychlosti projelo auto s ESP v pohodě, auto bez trochu hůře. Pak zkoušeli vyšší rychlost. Auto bez ESP začalo jít do smyku, ten však profesionál zvládl a zůstal na trati - smyk nastával pozvolna. Auto s ESP bylo pořád v pohodě, ale pak z ničeho nic vylétlo z dráhy - smyk přišel náhle a řidič neměl šanci reagovat. To je důvod, proč zatím k těmto computerům nemám příliš důvěry, přestože bych vzhledem ke svému povolání měl mít
jakub píše:Já nevím, já mám z ESP smíšené (odborně řečeno "ambivalentní") pocity. Do svého auta jsem ho nakonec neobjednal. Přeci jenom je lepší vědět, co se s autem děje. ESP porovnává zamýšlenou dráhu vozidla se skutečnou a podle toho zasahuje. Pokud při smyku jen hamtnete na brzdu a zavřete oči, pak elektronika možná ještě něco zvládne zachránit, i když fyzikální zákony nepřemůže. Pokud však začnete smyk řešit sami (třeba pomocí kontra), tak tím většinou elektroniku dokonale zblbnete. Jednou v televizi dělali test auta s a bez ESP - slalom na kluzké vozovce. Řídil profesionální závodník. Při nižší rychlosti projelo auto s ESP v pohodě, auto bez trochu hůře. Pak zkoušeli vyšší rychlost. Auto bez ESP začalo jít do smyku, ten však profesionál zvládl a zůstal na trati - smyk nastával pozvolna. Auto s ESP bylo pořád v pohodě, ale pak z ničeho nic vylétlo z dráhy - smyk přišel náhle a řidič neměl šanci reagovat. To je důvod, proč zatím k těmto computerům nemám příliš důvěry, přestože bych vzhledem ke svému povolání měl mít
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé