zdenek.r píše:Pozor na denní svícení- svítějí jenom přední světla, samozřejmě nesvítí palubka, což je vedlejší efekt, ale když se ve dne změní světelný podmínky / déště, nebo sníh a tak/, je potřeba to přehodit na normální svícení. Osobně teda svítíme pořád natvrdo, myslím, že to není nic škodlivýho, být pořádně vidět i zezadu a nemusím na to myslet. že by člověk zapomněl zhasnout, to už má každý auto signalizaci.
Nebo: vadí něčemu v autě svítit normálně i přes den ?? Myslím v autech s denním svícením, ne těma přiblejma diodama, co si lidi monutjou na spodek spoileru a pak občas nejsou na terénních nerovnostech ty auta vidět. to mi připadá jenom takovej ojeb vyhlášky, kterej jde trochu proti smyslu svícení ve dne.
ZR
Jenom bych tě opravil, že při denním svícení (aspoň u mé kie po FL) zadní světla svítí, takže rozdíl mezi denním a nočním svícením je jen to podsvícení palubky.


 
 
 
			

 . Mě teda nejvíc vaděj ty ledky, který jsou na spodku spojleru a na sebemenší vlně prakticky zmiznou  a auto není vidět. jestli je to podle vyhlášky košer jsem nezjištoval, ale myslím, že je nějaká minimální výška světlometů daná a jestli se tam takhle umístěný ledky vejdou, nevím, určitě to tady někdo bude vědět uplně přesně.
 . Mě teda nejvíc vaděj ty ledky, který jsou na spodku spojleru a na sebemenší vlně prakticky zmiznou  a auto není vidět. jestli je to podle vyhlášky košer jsem nezjištoval, ale myslím, že je nějaká minimální výška světlometů daná a jestli se tam takhle umístěný ledky vejdou, nevím, určitě to tady někdo bude vědět uplně přesně.