Petrla: Absolútny súhlas s tvojim príspevkom
Tá 7 ročná záruka je naozaj super. Na jednej strane dáva zákazníkovi pridanú hodnotu v pocite istoty, že tých 7 rokov by sa nič nemalo pokaziť - a keď aj, mňa ako zákazníka to nič stáť nebude. Na druhej strane, týmto si Kia zaviazala zákazníkov k tomu, aby 7 rokov chodili len do autorizovaných servisov. Tak by to malo byť aj u iných značiek. Častokrát ale ľudia skončia u garážnika, ktorý tak maximálne vymení olej a filter, už nevie, čo na aute skontrolovať, pretože nemá potrebné know-how, nemá vedomosť o žiadnych zvolávacích akciách atď.
Kii fandím, tento rok rozhodne budeme kupovať nové auto, Ceed je veľmi reálna voľba. Vengu som naživo ešte nemal možnosť preliezť, možno sa z nej tiež stane potenciálny kandidát. Voči Kii ako spoločnosti mám naozaj len jedinú námietku - a tou je leasing. Dnes sa množstvo áut aj pre súkromné osoby predáva na leasing alebo úver. Kia nemá vlastnú leasingovku, musí ísť cez bežné komerčné leasingovky a preto pre človeka, ktorý vezme do ruky kalkulačku, vychádza leasing ako veľmi nevýhodná voľba.
Ak by u Kie bola podobná situácia, ako u Škody, ktorá tlačí všetko cez ŠkodaLeasing (v SR je to VWFS), bol by priestor na rôzne leasingy s nulovým navýšením, nulovou akontáciou, "zaplať 1/3 a rok jazdi" a podobne. Verím tomu, že ak by toto isté spravila Kia, predávala by sa ešte lepšie
Škoda toho výsledku EuroNCAP pre Vengu. Laikov nebude zaujímať, prečo dopadla Venga tak, ako dopadla, uvidia len 4 hviezdičky a tým to pre nich hasne. Chyby by sa nemali stávať, ale stali sa. Kia sa k tomu postavila čelom, čo im slúži ku cti
(Na rozdiel od Toyoty, ktorá X rokov problémy zametala pod koberec)
Go
go!